Nekad Dansken | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_

Ditt Hex-ID: 11000010e189056

Vad är din discord tagg? Dansken#9995

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Hur lång tid var din ban? p ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been baned from this gulied.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej min andra överklagan har blivnt nekade så här kommer en väll utvecklad. Staffsen valade att banna mig för att jag var wl på en server som tar spelar från Unive. Staffsen banna mig för att spela på Infintivt RP. (som jag inte visste fick man inte vara wl på den servern för att dem har tagit spelare på den servern fån Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt i en discord samtal i deras discord och sedan ser jag att en av mina discord försvniner. Jag undrar villken server det är och då ser jag att det är Unive. Jag undra varför sedan snacka jag med bullen lite senare efter det och fråga varför det var så och då fick jag svar att den servern hade tagit spelare från Unive därför fick jag inte spela på servern. (Jag kan inte utvekcla mer så tycker det är konsigt om denna blir nekad).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var 100% rätt men först tänkte jag att den var felaktigt tills jag fick svar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för Powergaming och likande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att stanna på denna servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lämna Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka