Nekad Dansken | Ban överklagan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Dansken

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Vet ej länge sen nu men det var ett tag sen.

Vad är din discord tagg? Dansken#2088

Vem var det som bannade dig? Vet ej men det var en admin eller högre.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You have been banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade på Actys server i typ 20 min. jag spelade på den med några kommpisar och sen vart jag bannad. Men nu vill jag komma tbx och göra rolig och bra rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i vänta på servervakts intervju och sen helt plötsligen så vart jag bannad från dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej 100% rätt står klart och tydligt att man ej får spela på annan server och vara wl smatidt som på multi. J

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mycket i början när jag började rp. Sen har jag inte varit avständ. I sånfall typ för att jag körde lite snabbt i stan. Men inte för större saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att aldrig svika MULTI<3

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Jag hoppas jag kan få en chans till. Detta kommer absolut inte att ske igen.

Nekad! du får göra en ny Ban Överklagan om en vecka!
Låser och Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka