Accepterad .Dansken. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Dansken.

Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796231672/

Ditt Hex-ID: steam:110000131d3d3f8

Vad är din discord tagg? .dansken.

Vem var det som bannade dig? Gaby_bs19

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-30 203155.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag anser att staffen valde banna mig för jag skött vid bärgaren vid sandy polistation vilket inte är väldigt diskret samt inte direkt något man gör om man skall använda suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var påväg till bärgaren i sandy vid sjukan tillsammans med min vän på bmx när en svart mercedes följer efter oss sedan kollar jag bak och ser en whyos grabb springa mot oss och eftersom jag är med syndikatet och har krig med dem blir jag lite stressad på vad som kommer hända. whyos killen går fram till bilen där hans vänner sitter och snackar med dem. efter ca 20 sekunder drar han fram vapen och jag skjuter han från min bmx då jag trodde han skulle skjuta mig och min vän efter jag sköt honom cyklade jag till bergaren och vart beskottad av dem i bilen som skjuter ner min vän och kidnappar honom vid exakt samma ställe som jag sköt dem. anledningen till beslutet skulle jag tro är pga att bärgaren ligger nära polisstationen och det är inte riktigt smart att skjuta utanför en polisstation vilket jag förstår. men åt sidan så får man också kolla från mitt perspektiv då han drar fram sitt vapen och jag tror han kommer skjuta mig då vi är motståndare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser inte att en ban vart felaktig men anser den kunde ha varit mildare då jag inte har någon tidigare ban historia eller indragen krim eller krim varning då jag är väldigt försiktig med hur jag rpar samt att jag verkligen försöker rpa så bra jag kan, Jag anser att bannen hade kunnat vara mildare men ja en ban skulle kunnat passa med till vad jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nepp har aldrig varit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låta dem skjuta mig då de hade åkt på återgärderna istället för mig, men då jag vart lite stressad så tänkte jag inte helt som jag skulle. Men som sagt jag borde har låtit de skjuta mig så jag kunde undvikt bannen och kunnat fortsätta rpa idag istället för att behöva vänta 7 dagar tills jag kan rpa igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att planera mina skottlossningar lite mer utifrån suntförnuft samt att jag skall inte vara nära polissationer eller en allmän plats när jag skall använda min pistol och göra en skottlossnings scenario samt att använda mig mer utav mitt sunda förnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamänsan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka