Accepterad Dansken | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Dansken

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Vad heter du på discord? Dansken#2088

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mellan 4 på dan till 10 på kvällen på vardagar och på helger hela dagen.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna underlätta för staffsen med dem lite mindre händelserna. Jag vill också kunna bli servervakt för att jag har varit det innan. Jag också bli det för att kunna dv bort bilar som står i mitt i väggen. Jag vill kunna bidra till servern med det minsta jag kan göra.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har varit det innan och jag tycker det är kul och kunna bidra till servern med så mycket jag kan och för att jag ska kunna underlätta för staffsen med t.ex att kicka folk som t.ex snor bilar på gz eller slås på gz så man slipper att banna dem så dem kanske lär sig lite bättre. Jag vill också bli servervakt för att jag vill kunna kicka folk som gör fel så servern blir en bättre server än vad den redan är.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? ja men det fvar länge sen jag fick min senast ban/varning.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej för att Multistaden är bäst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka