Accepterad Dansken | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2007

Vad heter du på discord? Dansken#9995

Mellan vilka tider kan du oftast spela? hela dagarna

Hur länge har du spelat på Multistaden? sedan juni 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det jag hade gjorty som ser ver vakt hade varit att banna folk som för fel med komandot /svban. Det jag också hade gjort hade vairt att banna folk som typ copbaitar eftersom jag är polis kan mycket sånt ske ock då kan det vara bra att någon tar hand om dem. Det jag också skulle göra som sv är att få bort så många lallare som möjligt. T.ex en kille körde in med en cyckel idag på station dem vill jag gärna få bort från servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Det som får mig att bli sv är att server är en så bra server men ibland kan det komma lallare och det är dem som jag vill få bort. Det som också får mig att bli sv är att jag är polis och det är bra att jag är sv som polis för det sker mycket regelbrott runt polisen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Det som jag hade fåt multistaden till en bättre plats är att jag hade fått bort mycket lallare på server. Det som jag också kommer göra för att multistaden blir en bättre plats är att jag kommer inte sv abuse eller liknande. Det som jag också kommer göra multisataden till en bättre plats är att jag kommer att säga till folk som gör fel både i dc och ingame.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag behöver bli sv för jag är polis och det sker saker runt dem hela tiden. Det som också får mig att bli sv är att jag har varit det innan. Jag vill också bli servervakt för att jag tycker det är kul att få vara en del av multistaden fast det är en ganska lite sak.

Varför vill du bli servervakt? För att jag behöver bli sv för jag är polis och det sker saker runt dem hela tiden. Det som också får mig att bli sv är att jag har varit det innan. Jag vill också bli servervakt för att jag tycker det är kul att få vara en del av multistaden fast det är en ganska lite sak.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja har varit mod på server och har varit sv för många gånger

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, för mindre saker om man inte räknar med min senaste ban. Men jag har nu inte varit bannad ett tag för regelbrott

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka