Nekad Dano taluzi | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dano taluzi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Björk

Vad är ditt discord namn? 657emil657

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dano Taluzi och är nu 29 år gammal , Dano växte upp i en liten fattig by utanför storstaden, i den byn fanns det många trasiga bilar så under sin uppväxt tillbringade han mest tid till att fixa och sälja många bilar men han brukade också va ute och sålde olagliga substanser när det blev tajt med pengar. Han fixade inte bilarna helt själv eftersom han tyckte att det var tråkigt så han fick en kompis som hette leif som också ville fixa och sälja bilar men även va lite inne på det spåret med olagliga substanser. Dano och Leif blev direkt bästa vänner och hade det väldigt roligt tillsammans, Dano och Leif gjorde allt tillsammans de bodde nästan hos varandra varje gång det inte var skola/ gymnasie. Tillslut hade Dano och Leif sålt så många bilar och knark så de hade tjänat över en miljon tillsammans och bestämde sig att de skulle köpa varsin lägenhet i storstaden när de hade blivit nästan 25 år gamla. Men nu har Dano och Leif lite svårare att tjäna pengar, så det mesta de brukar göra under dagarna är att sälja olagliga substanser. De har hittat en bra kontakt att sälja åt så nu börjar dom få ihop sina pengar igen så dom kan köpa en bil och leva livet. Dano och Leif blir väldigt trötta när de är ute och gör tjänster hela dagarna så nu söker både Leif och Jhonny efter jobb som kan passa dem som t.e.x Mekonomen, bilfirman, mafia.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med social rp och hålla leendet uppe med folk runt om mig och ha det roligt. Men även spela seriös rp för den optimala känslan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för både den andra i senariot och kunna förlora senariot och inte bara vinna hela tiden för den optimala känslan. så både kunna förlora och vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna och några exempel är copbati och det innebär att man försöker få polisens uppmarksamhet genom att t.ex sladda med bilen eller göra grejer som man inte får framför dom bara för dom ska jaga en. ett annat exempel är vdm och det är att man använder sitt fordon som ett vapen så man kör över andra spelare och sånt. ett till exempel är rdm som står för random deft match och det är när man dödar någon helt utan anledning så typ bara går fram till någon och slår dom till döds utan en anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag för att jag har kört på flera andra serverar innan och har spelat det välldigt mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka