Nekad danny | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danny

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dexter

Vad heter du på discord? innebandywilmer

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar runt tio tiden på morgonen. Och sen går Jag och äter frukost. Sen brukar jag gå upp och träna. Och sedan gör jag en macka och sedan sätter jag mig vid datorn. Och sedan spelar jag fram till lunch sen drar jag ut och cyklar i ungefär 40 min. Och då är klockan ungefär 14:00 sedan drar jag hem och sätter mig vid datorn och går in på unive. Sedan spelar jag fram till middag då är klockan runt 19:00. Efter det fortsätter jag och spela till runt klockan 05:00. Så ser ungefär en sommarlovs dag ut i mitt liv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan 2022. Men sen har jag spelat på servern innan det men då var jag inte medlem på servern.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad ett par gånger ungefär 4 gånger om jag sak va exakt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vi servervakter har en uppgift att hjälpa högre staffs och underlätta deras staff arbete. som servervakt så tar du hand om folk som inte kan bete sig och lallar samt dom som vdmar typ på piren osv, och som Servervakt ska du har du en större uppgift en vad en vanlig medlem har du ska se till så alla medlemmar följer alla våra reglerna och liknande ifall det är så att jag skulle se någon som skulle göra något fel så skulle jag göra en kick eller /svban bror på hur illa det är. Det finns ju väldigt mycket lallare på servern så servervakter ska alltid hålla koll på rpn så att servern blir ännu större och än bättre rp. men även som servervakt kan du ju ex: revive dom som dör av folk som dödar varandra på piren,torget och andra ställen men även dva bilar som står runt omkring som folk krockar i. så servervakter behövs verkligen tycker.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tänkte att om jag ändå rpar så här mycket kan jag hjälpa till att göra Unive till en ännu bättre plats för nya spelar som kommer i framtiden och dom som redan finns så det blir kul för alla och en bra rp nivå och inga regelbrott. Unive är den största och bästa servern i sverige och vi ska hålla det så därför behöver Unive fler servervakter online hela tiden och jag är online på Unive jätte mycket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För mig så är korruption och abuse Att använda sina perms på fel sätt. Tex om jag hamnar i ett skott scenario och dör sedan har personerna åkit iväg och då ressar jag tex mig och fortsätter leva vidare. Kortfattat att man använder sina krafter och begår regelbrott med dem.

Nekad.
Anledning:
Du vart Permanent avstängd i Mars efter en permanent avstängning så ska man vänta 6 månader.

Du får ansöka igen i september. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka