Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019934621/
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel
Vad är ditt discord namn? dannezz#4837
Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2001
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan och är 20 år gammal. Han är född och uppväxt i Sverige med delvis utlänsk bakrund. Pappa är från Bosnien och mamman är från Sverige. Von har varit en gamer hela livet och tuggat i centrum med grabbarna. Men nu när han flyttade in i staden från sin lillebror så vill han börja om på nytt. Hans bror och bekanta är kriminella sen barnsben. Men Von vet inte riktigt vad han ska säga om det. Von har alltid varit den som va utanför när det kom till kriminella saker. Von kommer att försöka vara legit, en person som älskar bilar och alltid vara " Den som kör " vid alla sammanhang. Von hoppas på ett jobb inom nån bilfirma, eller något liknande i framtiden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på ett antal servrar men har aldrig hittat någon bra men tillslut så hittade jag unive och jag började spela. Har nu verkligen börjat tycka om denna servern och vill nu mera börja rp på en bättre nivå. Jag vill testa min rp och bidra med så mycket jag kan! Jag kommer bidra med stark medmänsklighet och bra jobbmoral. Får min karaktär möjligheten så ska jag se till att han kan bli mekaniker eller bilförsäljare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rp nivån är väldigt hög och realasistisk, enkonomin på servern är väldigt bra jämfört med andra. Staffssen jobbar väldigt bra med att hjälpa.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade runt lite inne i fivem med "sverige" filtret på och så såg jag att ni hade många spelare så tänkte testa och blev sedan kär nästan
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag är väldigt seriös och kommer bidra till serverns RP nivå på alla sätt jag kan. Inte bara det utan jag märker att de behövs fler som bidrar till unive dagligen med saker som whitelist jobb och jag är redo att ta ett jobb seriöst och lägga ner tid på det så att alla blir gynnade utav det. RP är ganska nytt för mig men jag är villig att lära mig mer och mer och jag har kompisar som är väldigt seriösa i deras RPande och tror därför att jag kommer kunna lära mig en sak eller annan av dom och därför kommer inom kort kunna RPa på en väldigt hög nivå samt bidra till allas RP scenarion så dom blir så bra de kan
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli framgångsrik och kunna hjälpa andra personer att bli framgångsrika och uppnå deras drömmer. Jag vill få ett jobb på något som innehåller bilar. Jag ill vara han som kan hjälpa folk få jobb och få skjuts i nödiga tillfällen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel
Vad är ditt discord namn? dannezz#4837
Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2001
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan och är 20 år gammal. Han är född och uppväxt i Sverige med delvis utlänsk bakrund. Pappa är från Bosnien och mamman är från Sverige. Von har varit en gamer hela livet och tuggat i centrum med grabbarna. Men nu när han flyttade in i staden från sin lillebror så vill han börja om på nytt. Hans bror och bekanta är kriminella sen barnsben. Men Von vet inte riktigt vad han ska säga om det. Von har alltid varit den som va utanför när det kom till kriminella saker. Von kommer att försöka vara legit, en person som älskar bilar och alltid vara " Den som kör " vid alla sammanhang. Von hoppas på ett jobb inom nån bilfirma, eller något liknande i framtiden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på ett antal servrar men har aldrig hittat någon bra men tillslut så hittade jag unive och jag började spela. Har nu verkligen börjat tycka om denna servern och vill nu mera börja rp på en bättre nivå. Jag vill testa min rp och bidra med så mycket jag kan! Jag kommer bidra med stark medmänsklighet och bra jobbmoral. Får min karaktär möjligheten så ska jag se till att han kan bli mekaniker eller bilförsäljare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rp nivån är väldigt hög och realasistisk, enkonomin på servern är väldigt bra jämfört med andra. Staffssen jobbar väldigt bra med att hjälpa.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade runt lite inne i fivem med "sverige" filtret på och så såg jag att ni hade många spelare så tänkte testa och blev sedan kär nästan
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag är väldigt seriös och kommer bidra till serverns RP nivå på alla sätt jag kan. Inte bara det utan jag märker att de behövs fler som bidrar till unive dagligen med saker som whitelist jobb och jag är redo att ta ett jobb seriöst och lägga ner tid på det så att alla blir gynnade utav det. RP är ganska nytt för mig men jag är villig att lära mig mer och mer och jag har kompisar som är väldigt seriösa i deras RPande och tror därför att jag kommer kunna lära mig en sak eller annan av dom och därför kommer inom kort kunna RPa på en väldigt hög nivå samt bidra till allas RP scenarion så dom blir så bra de kan
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli framgångsrik och kunna hjälpa andra personer att bli framgångsrika och uppnå deras drömmer. Jag vill få ett jobb på något som innehåller bilar. Jag ill vara han som kan hjälpa folk få jobb och få skjuts i nödiga tillfällen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.