Accepterad dannezz | Medlem ansökning [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dannezz

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019934621/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? yummy brown bear#1115

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Sarkonovic och är född 2001, Hans familj var fattig men det visste aldrig han eftersom att hans föräldrar kämpade med att göra så han känner sig som ett normalt barn. Några år efter så fick hans mamma en son, som dem döpte till Zoran. Eftersom att mamma levde på A-kassa och pappa sålde cigaretter så dom fick sova på madrasser i vardagsrummet i en liten 2a. Sedan när Dragan blev 17 och hans bror Zoran var 14. Bestämde deras förädrar att åka utomlands och starta om på nytt utan barnen. Då fick Dragan skaffa ett jobb, Hans gamla kompis från skolan var mekaniker och hade en verkstad där fick Dragan börja jobba så han kunde försörja han och hans lillebror. Efter några månader började Zoran umgås med fel folk han lärt känna från deras "luffarställe" i hans deras stad. Efter några månader så blev Dragan inblandad i Zorans fasoner och hållde på med det i några månader. Dragan har alltid haft intressen för bilar och han körde alltid bilen. Grabbarna planerade ett bilrån på en BMW E60 då fick Dragan köra, De dom inte visste var att bilen inte hade mycket bensin så dem fick soppatorsk alla sprang förutom Dragan för att hans fot fastnade i bildörren och han blev fångad. Han fick 4 år i fängelse för bilstöld och vapenbrott, Nu när han är ute och flyttat ska han börja om och rätta till allt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycket att rpn är hög och realistisk. Samt med medlemskap så har jag tillgång till en mer "öppen" rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och seriös rp nivå. Så att allihop kan trivas på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte viktigt att vinna ett scenario. Så länge båda sidorna har roligt och har bra rp

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka