Nekad dannezz | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dannezz

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019934621/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? dannezz#4837

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Sarkonovic och är 20 år gammal. Han är född och uppväxt i Sverige med utlänsk bakrund. Pappa är från Serbien och mamman är från Ryssland och Sverige. Han har varit en hustler hela livet och tuggat i centrum med grabbarna. Men nu när han flyttade in i staden till sin lillebror så vill han börja om på nytt. Hans bror och bekanta är kriminella sen barnsben. Men han vet inte riktigt vad han ska säga om det. Hans lillebror fick han inblandad i droger och vapen, Han åkte in för medhjälpare av grovt vapenbrott. Men nu när han kommit ut och flyttat till Unive kommer att vara äkta, en person som älskar bilar och alltid vara " Den som kör " vid alla sammanhang. Han hoppas på ett jobb inom nån bilfirma, eller något liknande i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt seriös och kommer bidra till serverns RP nivå på alla sätt jag kan. Inte bara det utan jag märker att de behövs fler som bidrar till Unive dagligen med saker som whitelist jobb och jag är redo att ta ett jobb seriöst och lägga ner tid på det så att alla blir gynnade utav det. RP är ganska nytt för mig men jag är villig att lära mig mer och mer och jag har kompisar som är väldigt seriösa i deras RPande och tror därför att jag kommer kunna lära mig en sak eller annan av dom och därför kommer inom kort kunna RPa på en väldigt hög nivå samt bidra till allas RP scenarion så dom blir så bra de kan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rp nivån är väldigt hög och realasistisk, enkonomin på servern är väldigt bra jämfört med andra. Staffssen jobbar väldigt bra med att hjälpa alla personer. Unive RP är den bästa RP servern jag har spelat på.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade runt lite inne i fivem med "sverige" filtret på och så såg jag att ni hade många spelare så tänkte testa och blev sedan kär nästan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen jag har med mitt rollspelande är att för nuläget utveckla den så mycket jag kan för att kunna bidra till rp nivån på servern och jag anser att det är väldigt viktigt att jag är bra på rpa innan jag börjar ta större ansvar på servern men jag tror att jag har förmågan att lära mig snabbt eftersom jag tycker detta är väldigt kul och jag har kompisar som jag ständigt spelar med som är väldigt seriösa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli framgångsrik och lära känna massa nya folk och få mitt namn bekant i andras öron. Jag vill vara den som folk vänder sig till när dom ska tex köpa bil eller sälja eller bara ha hjälp med något

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Känns lite som att du spelar för makt och pengar vilket även är powergaming 2
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top