Nekad dannezz | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dannezz

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019934621/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? dannezz#4837

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Sarkonovic och är född 2001, jag har en blatte bakgrund med hårda föräldrar. Jag har bestämt mig att börja om på nytt i staden Unive. Mitt förflutna har varit mycket jobbigt. Jag har haft min lillebror Zvonko som fick mig inblandad i droger och sedan vapen. Jag åkte in för medhjälpare av grovt vapenbrott. Men nu i Unive så ska jag göra allt för att leva upp till min dröm jag haft sen liten. Att jobba inom bilindustrin. Jag skulle vilja få jobb på tex vianor eller autoexperten. Bilar har jag växt upp med samtidigt som kriminaliteten var en del av mig. Jag hjälpte alltid släktingar och nära personer till mig med bilar, Jag vill bli framgångsrik och hjälpa ny inflyttade folk i Unive. Min verkligen största dröm är att bli chef på autoexperten och kunna hjälpa folk med deras fordon, jag vet själv hur mycket ett fordon kan betyda för en.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker rpnivån är väldigt hög och realistisk. Jag är själv en seriös rpare och kommer göra allt för att alla scenario ska bli så bra och realitiska som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rp nivån är väldigt hög och realasistisk, enkonomin på servern är väldigt bra jämfört med andra. Staffssen jobbar väldigt bra med att hjälpa.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade runt lite inne i fivem med "sverige" filtret på och så såg jag att ni hade många spelare så tänkte testa och blev sedan kär nästan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli väldigt framgångsrik och hjälpa andra personer med allt möjligt och att försöka att inte börja med något kriminellt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli väldigt framgångsrik och att folk ska kunna veta vem jag är tack vare bil industrin. Kanske till och med bli chef på något stort företag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka