Dannezan | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198105311622

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Dannezan#9921

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Larsson. Frank hade en jobbig uppväxt med en farsa som var värsta pundaren och bara allmänt kriminell också. Hans mamma hade gått bort i tidig ålder. Sedan när Frank var 15 dog hans pappa. Så Frank fick klara sig själv. Han var sur och blev som hans pappa. Men i 20 års åldern ändrades det och Frank fick ett bra jobb som bil försäljare. Utöver det är Frank snäll,Rolig,social och massa andra personligheter.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har spelat här förut men blev bannad och vill ha tillbaka min whitelist. Utöver det kommer jag bidra med stora och roliga scenarion. Kommer alltid hålla mig till reglerna och alltid lyssna och vara glad. Kommer alltid göra mitt bästa inom rp och vill kunna rpa och ha kul med mina kompisar igen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill kunna få tillbaka min kriminell roll på servern så jag kan rpa kriminell igen och att jag vill kunna få ett riktigt jobb och ta del av communityt. Vill även kunna rpa med mina kompisar igen och ha kul för att multi är bästa servern!

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid ha kul och aldrig spela för vapen eller pengar. Så kortfattat alltid ha kul och ha insikt att det bara är ett spel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej! Endast multistaden!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka