Accepterad Dannezan | Whitelist ansökning [niklasson_12FN] [Pyjamasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Användarnamn: Dannezan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198105311622/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Dannezan#9921

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007

Berätta om din karaktär. Emil gustavsson är en 22 årig kille som är uppvuxen i västerås men bor i stockholm. Hans mamma heter gunnila och hans pappa stefan! han har även en bror som heter Niklas!men annars är han en snäll och lugn kille som gillar att hänga med polarna och ha det trevligt! Han har som bra sidor att han är spontan,Pratglad,Trevlig och massa andra saker! Men på sista tiden har han varit deprimerad! Han fick sparken från sitt jobb och blev av med sin lägenhet så han flytta till sin brorsa Niklas gustavsson som han nu bor med och startar ett nytt liv....

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra rp, Trevlig bemötande och jag vill bli whitelistad för jag har hört att eran server ska vara svinbra så jag vill gärna börja köra på eran!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill spela på eran server och sprida bra rp och good vibes! Sen så har jag även hört att servern är bra så jag vill testa och spela på den och rpa!

Hur många timmar har du på FiveM? 427 timmar!

Hur hittade du Multistaden? Av en bra vän till mig! Men har även spelat här förr!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Yes det har jag!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

denna ansökan är bristlig. men jag vill se vad du kan bidra på en muntlig intervju.
Vidare till intervju ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka