Dannezan | Ansökan till Support [Dumle&Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Användarnamn: Dannezan

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Dannezan#9921

Ange ditt födelsedatum 5 November 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00-21:00 på vardagar sedan hela dagen och natten på helgerna och lov!

Berätta om dig själv Jag heter Daniel och bor i en håla utanför västerås och gillar att umgås med vänner och och spela five m! Sedan så är jag även väldigt trevlig och hjälpsam som gärna hjälper till med alla som behöver hjälp och sånt! Sen är jag även väldigt pratglad och glad som gillar att prata med människor! Gillar även att bara sitta och prata med goa människor och bara chilla! (det finns mer men jag kommer inte på!)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle typ hela tiden sitta support och hjälpa alla som behöver hjälp och alla som behöver hjälp! Även Specca scenarios och människor så alla sköter sig! Även vara trevlig ingame och i support och inte bara ta ett parti utan låta alla berätta sin verision om händelsen så alla känner sig rättvist behandlande! Även så kommer jag kicka/banna alla som håller på och förstör i servern! Även vara aktiv på forumet och läsa ban-överklagningar och kolla på alla ban överklagningar och göra en bedömelse om han ska bli unbannad eller inte! Även sitta och bara prata med folk och försöka att hjälpa alla och reda ut allt jag kan! Kommer även i en grej som hänt att båda parter visar upp bevis för att jag ska kunna göra ngt och utifrån det bestämma vad som kommer hända! Även kolla scenarios då jag märker att många brukar säga att vissa scenarios går fel och då ska jag specca så allt går rätt till och så allt sköts! Och även att alla har en trevlig rp stund och känner sig trygg i vårat lilla community! (finns mer som jag inte kommer på)

Hur länge har du spelat på Multistaden? Länge vet inte exakt!

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För jag är servervakt just nu så jag kände att det jobbet var kul så jag ville gå upp till support och sen uppåt! Sen även för att jag vill hjälpa folk så alla får rolig rp stund och så alla känner sig trygga! Och för att jag älskar staff jobb och skulle vilja sitta i support och hjälpa folk så alla känner att det är rolig rp och så att alla blir rättvist behandlad! Även för jag känner att rp är kul men jag tycker folk ska ha bättre rp stund så jag offrar mig att sluta rpa mycket och bara rpa ibland och prioritera staff jobb så alla får bättre rp stund och alla mår bra! Sen även för att jag älskar multistadens folk och alla dem förtjänar en bra rp stund! Sen känner jag att jag har tiden och årken och motivationen att bli staff och hjälpa multistadens älskade rpare!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Alltid typ sitta i support så alla får support snabbt och alla får en trevlig rp stund då jag kommer om folk vill specca scenarion ibland så alla sköter sig så båda sidor tycker det är kul och roligt! Sen även vara en duktig och trevlig staff som gör allt för att alla ska känna att multistaden är bra och alla har rolig rp och känner att det är kul att rpa! Även sitta och prata med folk så folk lär känna mig bättre och bara vara allmänt trevlig ingame och på dc! Kommer även att försöka hela tiden att hjälpa alla jag kan och alla jag hinner! Vill även också att alla ska ha en bra rp stund för om någon känner sig missnöjd så ska jag försöka ändra det! Jag vill även att alla multistadens medlemmar ska känna sig trygga och känna att det är kul att rpa och känna sig nöjd!

Har du några tidigare erfarenheter? Yes då jag är servervakt och har staff erfarenheter från andra ställen och vill gärna bli staff här nu!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes jag har rätt så bra koll på staff kommandon!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes det är det!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på multistaden för multi är det som gäller! #Multistadenärbäst!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej asså inte vad jag kommer på rak arm men jag kontaktar philip eller ngn annan om det är ngt!

+REP
-----------------------------------------------------
MVH: Diego
(Discord) Diego Alejandro#5423
SNABBA SVAR I DM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka