Nekad Dannezan | Ansökan till servervakt [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Användarnamn: Dannezan

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum 5 November 2007

Vad heter du på discord? Dannezan#9921

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nästan varje dag hela tiden!

Hur länge har du spelat på Multistaden? Månader men blev permbannad för ett tag sen (felaktig) Men philip unbanna mig så är tbx!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla ordning och reda på servern ingame och i dc för jag älskar multi men jag brukar se mycket lallish ingame och dc och det vill jag stoppa! sen även kolla så ingen tar bilar i gz och bara allmänt sköter sig och håller sig till reglerna!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag älskar multi och vill bli en staff med alla andra härliga staffs och hjälpa alla och hålla ordning och reda så folk får bra rp upplevelse och tycker att det är kul och spela och så att alla känner att dem är trygga!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? För att jag kommer kicka om jag ser lallish som förstör folks rp upplevelse och även ta support och hjälpa alla som behöver hjälp och så alla mår bra liksom!

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en seriös rpare som ser mycket lall som jag inte kan göra någonting åt och det vill jag ändra på så alla har en trevlig rp upplevelse och trevligt! (kommer hålla koll på servern och hjälpa!)

Varför vill du bli servervakt? För jag ser mycket lall och jag vill inte att folk ska känna så för alla ska ha bra rp upplevelse på servern! Så jag vill bli det för att jag vill hjälpa alla så alla känner sig trygga och har en sjukt bra rp upplevelse!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes det har jag! Men inte allt!

Är du whitelistad på serven? Yes jag väntar på det då jag nyss blev unbannad! Men jag har nog den när ni svarar på denna!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes jag blev permbannad när jag råka köra på en kille med voi när det lagga som fan och servern fucka lite då!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Senast ändrad:
Tror att du behöver uteckla om du vill bli servervakt

MVH Dansken
Öppen PM
Discord( Dansken#2088
)

Nekad!
Om du verkligen vill bli servervakt så måste du visa mer engagemang genom att utveckla mycket mer.
Låser & Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka