Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198037404696/
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Anderssom
Vad är ditt discord namn? Dannewavy#3420
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dannewavy och är 19år som kommer ifrån göteborg ( Angered ). Dannewavy växte upp utan någon mamma. Hans pappa var kriminell och tog med dannewavy till sitt kriminella gäng. Redan vid den tiden kunde man veta att dannewavy inte kommer få någon bra uppväxt utan att han också kommer bli kriminell. Dannewavy var riktigt duktig på fotboll. Men när hans pappa åkte in för vapenbrott var fotbollen inte längre ett alternativ. Han blev istället kriminell. Dannewavy har en stor erfarenhet inom kriminalitet eftersom han i tidig ålder fick uppleva hur saker sker osv. När dannewavy var 17 år gjorde han sitt första rån, han hade med sig sitt gäng. De höll gisslan och fick i utbyte ett värde på omkring 1 miljon kroner. Det begav sig hem och skulle dela upp alla pengar, då beslutade gänget att inte ge några pengar till dannewavy. Dannewavy blev utesluten ur gruppen och nu vill han ta sig vidare i det kriminella livet själv.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag vill kunna uppleva den riktiga känslan av att spela rp och bli en del av unive. Jag vill kunna få massa jobb och kunna hjälpa till rp´n så mycket som möjligt. Mitt mål är att bli kriminell så jag kan hålla mig och lägga all fokus på min karaktär dannewavy. Samt att begränsningarna man har som icke whitelistad, gör att spela rp inte blir lika roligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ny på att spela rp och unive verkar som en seriös server och att folk håller sig till reglerna och spelar med sin gubbe.
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom min vän som tipsade att servern är seriös och väldigt rolig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att göra allt i min makt så att känslan känns verklig, man ska låta på ett visst sätt när man bråkar, skriker, ledsen osv. Är inte den bästa på att göra till röster men jag ska göra mitt bästa. mitt mål är att få så bra rp som möjligt och göra det maxat!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har kikat in några engelska servar men det var inget för mig!
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Anderssom
Vad är ditt discord namn? Dannewavy#3420
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dannewavy och är 19år som kommer ifrån göteborg ( Angered ). Dannewavy växte upp utan någon mamma. Hans pappa var kriminell och tog med dannewavy till sitt kriminella gäng. Redan vid den tiden kunde man veta att dannewavy inte kommer få någon bra uppväxt utan att han också kommer bli kriminell. Dannewavy var riktigt duktig på fotboll. Men när hans pappa åkte in för vapenbrott var fotbollen inte längre ett alternativ. Han blev istället kriminell. Dannewavy har en stor erfarenhet inom kriminalitet eftersom han i tidig ålder fick uppleva hur saker sker osv. När dannewavy var 17 år gjorde han sitt första rån, han hade med sig sitt gäng. De höll gisslan och fick i utbyte ett värde på omkring 1 miljon kroner. Det begav sig hem och skulle dela upp alla pengar, då beslutade gänget att inte ge några pengar till dannewavy. Dannewavy blev utesluten ur gruppen och nu vill han ta sig vidare i det kriminella livet själv.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag vill kunna uppleva den riktiga känslan av att spela rp och bli en del av unive. Jag vill kunna få massa jobb och kunna hjälpa till rp´n så mycket som möjligt. Mitt mål är att bli kriminell så jag kan hålla mig och lägga all fokus på min karaktär dannewavy. Samt att begränsningarna man har som icke whitelistad, gör att spela rp inte blir lika roligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ny på att spela rp och unive verkar som en seriös server och att folk håller sig till reglerna och spelar med sin gubbe.
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom min vän som tipsade att servern är seriös och väldigt rolig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att göra allt i min makt så att känslan känns verklig, man ska låta på ett visst sätt när man bråkar, skriker, ledsen osv. Är inte den bästa på att göra till röster men jag ska göra mitt bästa. mitt mål är att få så bra rp som möjligt och göra det maxat!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har kikat in några engelska servar men det var inget för mig!