Ej Antagen Dannee | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannee

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-5
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: Dannee1

Ange ditt födelsedatum 27 Mars 2005

Varför ska just du bli staff? Jag har varit på unive under lång tid och har lärt mig hur saker fungerar. Min erfarenhet gör att jag kan hantera situationer effektivt och bidra till en bra arbetsmiljö.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Känns som att de skjuts en hel del och finns även kvar abuse bilar/vapen. Detta leder till klagomål, folk som kanske sätter sig i support när dem kan göra anmälan. Det gör att staffs får onödigt arbete när dem egentligen kan ägna sig åt vettigare staffarbete.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att de behövs sättas lite mer fokus på att specca speciellt där de skjuts men kanske även hitta andra fel då såsom abuse bilar osv. Don ansvariga bör även se igenom bilarna som tas in väldigt noga så att de inte förekommer några abuse bilar samt vapen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Snäll, trevlig och hålla en god ton och inte hetsa upp sig över saker eller om någon inte beter sig ordentligt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ungefär så som jag brukar köra på unive, den tid jag får över vilket brukar bli på kvällarna.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive i ungefär 3-4 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart medlemskap ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka