Accepterad Danne_2007 | Ban överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne_2007

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205388511/

Ditt Hex-ID: 11000014a3710df

Vad är din discord tagg? Äpplet#1682

Vem var det som bannade dig? Complain

Hur lång tid var din ban? temporärt avstängd 9dag19 timmar 9 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: rvefkq Anledning: emote abuse Går ut om: 9 dagar 19 timmar 9 minuter Placerad av: Complain ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag råkade ligga mig ner för emote abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag chillade i gäng husen det va en tjej där jag frågade att vad gör du här hon blev arg sen hon börjar slå mig sen jag råkade trycka z det är min knapp för ligga sig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en felaktig ban jag råkade trycka z det är min ligger sig ner på marken jag spammade min knappar för att hon slåg men börjar slå mina knapp sen råkar trycker z

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban va att jag har inte tagit en senario seriöst och jag har lallat runt och sånt, det va åkså min fel för att jag en idiot som kan inte RPa seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara springa i vägg eller byter knapp så det inte händer igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte gjöra det ingen kommer byta knapp till en annan så det inte ingen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag tycker såhär, eftersom att du nu inte var i ett så aktivt scenario där det hela drabbades så grovt så kommer du att få en andra chans av mig.

MEN, ifall detta kommer till att upprepas så kommer jag inte backa för att vidta åtgärder likt dessa igen, samt rekommenderar jag att du tar bort din bind på z om du nu påstår att du råkade komma åt den. För i ett större scenario hade detta kunnat eskalera grovt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka