Nekad Danne_2007 | Ban Överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne_2007

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205388511/

Ditt Hex-ID: 11000014a3710df

Vad är din discord tagg? äpplet#1682

Vem var det som bannade dig? naod#7289

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-04 224512.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att naod valde att dc banna mig jag pm han frågade om han kan köpa krim åt mig taggade han 3 gånger, och för att jag kallan han för bög. och jag ångrade och jag ångrade att jag kallade han för bög och jag kommer aldrig göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var väldigt trött och visste inte redigt vad jag gjorde, så jag ville ha krim och jag hadde inte pengarna så jag pmar Naod och frågar om han kunde köpa min krim roll eftersom han är top donator så jag antog att han kanske ville köpa en till mig, och när han inte svarade så blev jag lite irreterad så jag skrev bög till han, och jag antog att han inte tittade pm så jag trodde inte han skulle se mitt meddelande. Men jag kommer aldrig göra det, jag kommer aldrig göra staff diss eller dissa ngn spelare, jag kommer att lyda alla regler och aldrig göra fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, det var ingen felaktig ban, men jag ångrar det jag gjorde och kommer aldrig göra om det igen, jag tyckte själv att det var en dum ide och jag visste det till 100% men jag visste inte att han skulle se meddelande eftersom han inte svarade på mina tidigare pms. Som jag skrev innan jag ångrar verkligen det jag gjorde och jag saknar verkligen att spela på unive, och jag kommer aldrig göra samma misstag igen. Och framöver så kommer jag att följa alla regler.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev en gång bannad för copbait då jag körde för snabbt framför en polis och så driftade jag framför dem och sedan körde snabbt iväg så det blev en stor biljakt, Och en gång Combat logg, då jag (lämnade i ett scenario) men egentligen så lämna jag inte mitt internet krascha så jag blev kickad ur mitt spel. Och jag har lärt mig av mina misstag och har aldrig blivit bannad ifrån fivem servern efter det eftersom jag läste alla regler igen efter bannen. Jag kommer även att läsa alla regler om discorden så jag lär mig dem bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag skulle inte frågat efter den krim rollen och tagga han massa gånger samt kalla han bög. Jag skulle aldrig gjort dem sakerna jag skulle bara låta det va och köpa krim rollen själv, Och jag kommer aldrig göra samma misstag igen, jag kommer aldrig göra samma misstag jag kommer aldrig pma en staff utan en bra anledning och specielt inte kalla dem för bögar, sedan så kommer jag inte tagga massa staff i pm heller och tagga dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig något av bannen, det jag har lärt mig är att inte skriva till en staffs pm i onödan asså man måste ha en bra anledning och att inte kalla dem för bögar eller ngt annan förolämpade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Varför gjorde du det?
angående min ban överklagan: Jag skrev det för att jag ville ha krim och jag var lite arg på Unive/staffsen som drog in min krim så jag tänkte att (det gör väl ingenting att jag skriver till top donator som är staff och frågar efter om han kan köpa krim) men sedan så var jag jättetrött så jag tänkte att du inte tittade dina pm eftersom du inte svarade på mitt så jag skrev det. Men nu så förstog jag att det var dumt och drygt. Jag ångrar att jag skrev det och jag vill verkligen komma tillbaka till unive och spela igen eftersom jag har jätteroliga minnen ifrån unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka