Nekad Danne7233 | Medlem ansökning [Ahmedboi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne7233

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? danne7233

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. jag har en karaktär på unive som heter Klas Göran och han e född 85, Klas som karaktär är en väldigt hängivande och väldigt rolig karaktär som gillar att skapa massa skratt och lära känna nya vänner. Klas är en väldigt äventyrlig karaktär som inte tacckar nej till att hänga på och hitta på nya saker. han är en väldigt glad karaktär och försöker att bry sig så mycket han kan om alla han träffar på. så han är inte den känslokalla typen som ställer till med stök vad han vet. han är en väldigt driven person samtidigt som han är lätt lärd och fastnar lätt för saker som han tycker e kul. Klas har ADHD och är väldigt impulsiv, han kan ibland kasta ut sig saker som hanm inte menar men försöker alltid att rätta till det han har stökat till med,

Vad kan du bidra med till serverns RP? till unive rp så vill jag bidra med mycket glädjje och försöka att sprida kärlek och ett gott ord om servern så att fler spelare kan komma hit och känna att det är en bra server. jag vill bidra till att alla ska känna att dem har en rolig spelupplevelse när det spelas på servern, och jag är en väldigt snäll och välkomnande människa både irl och som Klas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att oavsett vilken typ av karaktär man är så ska man se till att både jag och motparten får en rolig spelupplevelse och att båda kan sitta och skratta även om karaktärerna spelar emot varandra t.ex olika krim gäng emellan eller polis och en vanlig karaktär

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jajamänsan har spelat på unive tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lungt

Nekad.
Anledning:
utveckla frågan Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka