Nekad Danne7233 | Ansökan till [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne7233

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Danne7233

Vad är ditt Hex:ID 11000015c4dce64

Ange ditt födelsedatum 4 Augusti 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet på servern är rätt bra brukar va inne mellan 18 å 02

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1153441344686129162/1250195887951708171/image.png?ex=666a0f27&is=6668bda7&hm=92cfc549087ed9d6a583f2b673f82cd8c09b5ca636465e6fba5895b1198ddc7b&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en förebild för alla spelare på servern och kunna hålla koll på rpn som är runtomkring sig. En servervakt har tillgång till att kunna kicka, dva bilar, reviva och banna personer, Om en lallare skulle komma in på servern så kan en servervakt snabbt och enkelt välja att banna den personen istället för att staffs ska behöva komma dit och banna den personen. En servervakt har även uppgiften att kunna hjälpa personer t.ex en icke-medlem kommer in på servern och frågar ooc saker ig då kan en servervakt skriva snällt i hans pm genom att göra /m id eller att kicka personen och skriva anledningen där och skriva säg inte sånt ig det är ooc så dom lär sig, En servervakt har även uppgiften att kunna underlätta för staff teamet genom att kunna dels få bort dessa lallare som kommer då och då men även kunna dva bilar som står mitt på vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag anser att det är en bra server och jag vill även kunna hjälpa till så mycket som möjligt och ta lite extra ansvar, Jag är ig väldigt ofta och har därmed tillgång till att kunna få bort mycket lall och oseriös rp osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är något som jag inte står bakom och ex på sv abuse är att du t.ex revivar dig själv i ett scenario där du har dött eller att du t.ex gör ett rån och lägger vapnet i handsfacket och dvar bilen detta är grov sv abuse och något som jag inte kommer bidra med. Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa personer och inte abusa mina perms ig.

Nekad.
Anledning: Vart Medlem i 11 dagar bara de ska minst vara 30d.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka