Accepterad danne713 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danne713

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198976952942/

Vad är ditt namn i verkligheten? Danyar

Vad är ditt discord namn? Vroxy#8784

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter carl hermansson han är 22 år gammal och hade en tuff uppväxt han var uppväxt i ett gammalt hotel och hade inte mycket pengar så han fick fiska ganska mycket för att överleva. Han behövde även sälja ganska mycket fisk för att tjäna pengar. Han jobbade och jobbade men tillslut så fick han ett annat jobb som han kännade mycket mer än vad han gjorde på sitt gamla jobb. Han blev en städerska han kunde äntligen köpa mat och andra saker han jobbade och jobbade men så fick han ett annat jobb som var snickare han var jätte glad och berättade till sina föräldrar. Det var jätte stolta till slut kunde han köpa hus till sig själv men köpte till sina föräldrar och sig själv. Efter ett tag så hade han inga skulder längre och levde lycklig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på Unive, är för att jag tycker själv att jag kan hålla en mycket bra rp-nivå samt komma med bra och roliga scenarion. Jag älskar att gå in i min karaktär och viker aldrig ner mig. Jag känner att jag själv vill kunna bidra med rp på servern. Jag tycker också att jag passar som medlem då jag är en seriös spelare med bra erfarenhet av roleplay, från många olika servrar. Jag har alltså väldigt många timmars erfarenhet av seriös rp. Jag spelar verkligen inte heller för någon slags makt eller pengar när jag spelar på servrar. Jag strävar för att bygga upp någon slags gemenskap med andra spelare vilket jag tror kommer att bli hyfsat lätt med tanke på Unive's spelar antal just nu.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive känns som en väl uppbyggd server med bra engagerade spelare. Det finns mycket att göra och det finns bra möjligheter till bra scenarion. Med tanke på spelarantalet på servern tänker jag även att det ska bli intressant att lära känna nytt folk.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom ett flertal youtubers och streamers som spelar på Unive. Men jag har även hittat den i fivem-listan bland alla de andra servrarna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli med i stora gäng och bli kriminell och utvecklas samtidigt också ha roligt och se till att rpandet scenarion också har roligt jag vill också bidra till att utveckla och få bättra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som sagt så sträver jag att få bygga upp en stort gäng men vill såklart bidra till bra rp och schyssta polare. Jag vill alltid ha något att göra på servern och träffa nytt folk. Jag har alltid gillat bilar mycket i alla möjliga spel, så det vore inte fel att kunna glida runt i en fin och kanske en lite dyrare bil också.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte en aktiv deltagare iallafall. Bara Unive som gäller.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka