Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/frnn-jpjv/rqtntdbg
Vad är ditt namn i verkligheten? Danyar
Vad är ditt discord namn? Vroxy#8784
Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter carl hermansson han är 22 år gammal och hade en tuff uppväxt han var uppväxt i ett gammalt hotel och hade inte mycket pengar så han fick fiska ganska mycket för att överleva. Han behövde även sälja ganska mycket fisk för att tjäna pengar. Han jobbade och jobbade men tillslut så fick han ett annat jobb som han kännade mycket mer än vad han gjorde på sitt gamla jobb. Han blev en städerska han kunde äntligen köpa mat och andra saker han jobbade och jobbade men så fick han ett annat jobb som var snickare han var jätte glad och berättade till sina föräldrar. Det var jätte stolta till slut kunde han köpa hus till sig själv men köpte till sina föräldrar och sig själv. Efter ett tag så hade han inga skulder längre och levde lycklig i alla hans dagar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa folk och vara trevlig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en av den bästa rp server tycker jag och är roligt att spela med folket
Hur hittade du Unive? har kollat på många streamers
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli en av sveriges största rp streamer
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara krim och tjäna massor av pengar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart
Vad är ditt namn i verkligheten? Danyar
Vad är ditt discord namn? Vroxy#8784
Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter carl hermansson han är 22 år gammal och hade en tuff uppväxt han var uppväxt i ett gammalt hotel och hade inte mycket pengar så han fick fiska ganska mycket för att överleva. Han behövde även sälja ganska mycket fisk för att tjäna pengar. Han jobbade och jobbade men tillslut så fick han ett annat jobb som han kännade mycket mer än vad han gjorde på sitt gamla jobb. Han blev en städerska han kunde äntligen köpa mat och andra saker han jobbade och jobbade men så fick han ett annat jobb som var snickare han var jätte glad och berättade till sina föräldrar. Det var jätte stolta till slut kunde han köpa hus till sig själv men köpte till sina föräldrar och sig själv. Efter ett tag så hade han inga skulder längre och levde lycklig i alla hans dagar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa folk och vara trevlig
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en av den bästa rp server tycker jag och är roligt att spela med folket
Hur hittade du Unive? har kollat på många streamers
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli en av sveriges största rp streamer
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara krim och tjäna massor av pengar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart
Senast ändrad: