- Meddelanden
- 811
- Reaction score
- 64
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082246603/
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel
Vad är ditt discord namn? Danne#4823
Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Daniel Ryan är en ung man på 21 år. Redan när Daniel Ryan var 6 år gammal dog båda hans föräldrar i en hemsk jordbävning i japans kust på en semester. Redan när han började i mellanstadiet börja han med knark osv. När han blev äldre fick han dåliga vänner som ledde han in i kriminella vägar. Så det gick från knark till vapen langare. Men nu sen något åt tillbaks har Daniel Ryan slutat med dem hära dum sakerna och vill skaffa ett bra liv. En familj, bra vänner och ett bra jobb. Daniels intressen är att spela/kolla sport mest fotboll men det kan hända hockey ochså. Daniel gillar att hjälpa folk som behöver hjälp och bidra till bättre samhälle. Han vill visa att man kan komma undan kriminalitet och gå till vad som helst.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att höja min RP kvalite så mycket som det bara går. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag spela 100% mer än vad jag gör nu och inte för att få en massa pengar i staden och bara för att det är roligt. Nummer två, anledningen att bli whitelistad är för att denna server är den bästa enligt mig. Jag tycker att denna server är jätte bra enligt mig och staffsen är jätte bra och är lugna och inte stressar hela tiden. Jag har fått en massa nya vänner ifrån denna server och jag spelar med dem varje dag.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker denna server är den bästa som finns i hela FiveM. Fick höra om detta av vänner som sa till mig. sa jag köpte och prova och tycker denna server är skit bra. Tror även jag kan bidra till roliga senarion i denna server tillsammans med vänner.
Hur hittade du Unive? mina vänner rekomenderade denna server till mig sen kolla jag när dem spela och nu köpte jag GTA bara för kunna köra i denna server. Nu rekomenderar jag denna server till alla andra mina vänner som kör.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få ett så bra RP som möjligt och skaffa roliga och bra senarion. Och såklart skaffa roliga minnen på vännerna
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara denna.
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel
Vad är ditt discord namn? Danne#4823
Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Daniel Ryan är en ung man på 21 år. Redan när Daniel Ryan var 6 år gammal dog båda hans föräldrar i en hemsk jordbävning i japans kust på en semester. Redan när han började i mellanstadiet börja han med knark osv. När han blev äldre fick han dåliga vänner som ledde han in i kriminella vägar. Så det gick från knark till vapen langare. Men nu sen något åt tillbaks har Daniel Ryan slutat med dem hära dum sakerna och vill skaffa ett bra liv. En familj, bra vänner och ett bra jobb. Daniels intressen är att spela/kolla sport mest fotboll men det kan hända hockey ochså. Daniel gillar att hjälpa folk som behöver hjälp och bidra till bättre samhälle. Han vill visa att man kan komma undan kriminalitet och gå till vad som helst.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att höja min RP kvalite så mycket som det bara går. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag spela 100% mer än vad jag gör nu och inte för att få en massa pengar i staden och bara för att det är roligt. Nummer två, anledningen att bli whitelistad är för att denna server är den bästa enligt mig. Jag tycker att denna server är jätte bra enligt mig och staffsen är jätte bra och är lugna och inte stressar hela tiden. Jag har fått en massa nya vänner ifrån denna server och jag spelar med dem varje dag.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker denna server är den bästa som finns i hela FiveM. Fick höra om detta av vänner som sa till mig. sa jag köpte och prova och tycker denna server är skit bra. Tror även jag kan bidra till roliga senarion i denna server tillsammans med vänner.
Hur hittade du Unive? mina vänner rekomenderade denna server till mig sen kolla jag när dem spela och nu köpte jag GTA bara för kunna köra i denna server. Nu rekomenderar jag denna server till alla andra mina vänner som kör.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få ett så bra RP som möjligt och skaffa roliga och bra senarion. Och såklart skaffa roliga minnen på vännerna
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara denna.