Nekad Danne34 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082246603/

Ditt Hex-ID: 110000142e011cb

Vad är din discord tagg? Danne#6718

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte in i polis huset när jag lev jagad av en kille med bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille hade börjat bråka när jag åker därifrån så pekar jag finger till honom. Att peka finger är ej mot reglerna. När jag kollar bak ser jag hann följa efter mig vid torget. Så jag gör så att jag åker in i polis parkeringen för han ska bli rädd för jag visste ej det var emot reglerna att åka in ditt för ta hjälp under man bli jagad. precis efter så åker jag ut och han ser och följer efter igen jag skakar av han genom gömma mig bakom ett hus så att jag åkte in i polis parkeringen förändra ej sitiotionen men blev bannad. Visste ej denna regel o så kommer ej hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tydligen rätt bann då man tydligen ej får åka in till polisen när man behöver hjälp då man blir jagad visste ej

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var helt ny på fiveM så gick jag in på denna server och jag kunde inget. Inga regler eller hur allt funka. Körde som det var GTA online. Men nu har jag lärt mig reglerna och sköter mig. Jag har lärt mig av alla mina misstag!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt in på polis stationen kommer ej hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ej får åka t polis statinen när man blir jagad

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka