Accepterad danne0505 | Ban överklagan [Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

danne0505

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Användarnamn: danne0505

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198366126992/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Danne 11:35 typ 25 november

Vad är din discord tagg? Danne#2717

Vem var det som bannade dig? RealTr4sh #0381 heter han på dc

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han skyddar sina kompisar som skjuter våran bil och tazrar däcken bara för dsync existerar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt börjar så här jag körde min bmw i stan ser snuten fortsätter åka tills jag kollar bak o ser att dom vänder om så jag stannar så tydligen hade jag kört ner en stolpe som jag inte gjorde för mig så jag ska inte i mina ögon så klippa jag klippet. Sen så fråga dom efter körkort så gjorde jag /me ger körkortet så säger dom det här är inge körkort och jag försökte köra fram senariot mer för jag kände att man ska ha roligt när man rpar båda två som det står i reglerna när man ska bli whitelistad. Så jag säger kolla igen så kollar dom igenom mig alltså aspiranten så tar dom mitt id kort kollar igenom utan att misstänka droger eller vapen så det är fel där också. Så säger dom va bara ärlig o säg att du inte har ett körkort så antagligen tar vi in dig o ger böter eller bara böter på plats så säger jag jag har körkort men ni verkar inte tror mig så skicka bara en faktura så sa han aa skickar på 7,500 så skickar han på 9000 i stället så jag sket i de bara och betala. Sen så sa dom att jag skulle tona rutorna nu så sa jag aa jag gör det nu då så åker jag ner till vianor där jag jobbar så kommer dom i 300 med blå ljus och kör sönder min bil och säger att jag ska hoppa ut och då är jag typ redan inne i vianor så den rullar dram dit man pimpar skulle ändra toning så tazrar han mig genom fönstret och sätter på fängsel så börja hela datorn lagga sönder o frös så jag var tvungen att stänga av datorn manuellt o dra ut kabeln sen så kommer jag in igen dom skriver till mig på vianor appen frågar om det är öppet och redan då kände jag att det va dom igen så jag skrev bara ja bara komma förbi så kommer dom 2 med tazers i händerna och ska tazra mig igen så i bästa timeingen så skulle jag lämna igen för jag inte såg min karraktär. Så börja dom gripa min polare för typ samma sak för hans bakruta va sprucken men inte för min kompis så jag kom in igen och hoppa in i hans bil så börja dom tazra däcken och skjuta mot oss så jag åkte sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag känner inte att jag har gjort fel +vill inte han jag snackar om ( RealTr4sh ) ska svara på den här för att nån annan ska få en annan vinkel av situationens

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. et var missförstånd jag trodde om nån slog en på greenzone så fick man skydda sig men jag vet rätt nu att man ska bara klippa o hoppa support

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt såg ju inte karaktären så

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte riktigt

Har du läst våra regler? Ja

Hur kan du svara på ett jobb meddelande ifall du inte såg din karaktär och var tvungen att lämna, plus har du klipp på att dem skjuter taser genom rutan?

Godkänd.

Du verkar lära dig av dina misstag och jag vill inte se detta ske igen!

Mvh Valle

- Support på multistaden!

Tillbaka