Accepterad Danne panne | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne panne

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198987550419/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? NOTSwipe#4929

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. . Daniel har alltid velat bli polis eller vakt ända sen han var liten. Hade en ganska svår uppväxt med föräldrar som hade lite alkohol problem men har klarat sig igenom det. När han var tonåring så testade han att röka men har nu lämnat det bakom sig. Han flytta hemifrån tidigt eftersom problemet med hans föräldrar. Han vill så gärna komma någonstans i livet så han flyttade till en ny stor stad. Daniel försöker verkligen nå upp med sina drömmar med att vara polis eller väktare. Han har jobbat sten hårt och siktar framåt i livet. Det roligaste han vet är att hänga med sina kompisar dricka lite kanske men aldrig för mycket.
-Positiva saker med Daniel? Det första med Daniel är att han blickar framåt, menar alltså att om något dåligt händer han så reser han sig upp och tar tag i det, i livet och försöker det bästa. En annan positiv sak med Daniel är att han älskar att skaffa nya vänner. Han bryr sig inte så mycket om vad andra tycker om han.
-Negativa saker med Daniel? För det första så kan det gå lite för långt om han är med vänner. Kanske lyssnar lite för mycket på dem och gör allt dem säger till han. Han vill verkligen förbättras med det. Han har stränga regler att han inte får vara ute för länge eftersom han ska få bra sömn till jobbet nästa dag. Han älskar att köra bilar speciellt Mercedes och Audi. Motorcyklar gillar han men inte lika mycket som bilar. Han gillar när det går snabbt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker väldigt mycket om rollspel eftersom man kan vara vem man vill. Jag vill verkligen att folk på servern ska få en bra spelupplevelse så mer folk kommer in på servern. Jag kommer respekt för alla och kommer banna folk som är otrevliga eller gjort något olagligt. jag kommer bidra med bra RP till alla på servern. Jag gillar att ha kul och tycker om att göra så andra också ha kul. Att spela olika karaktärer tycker jag är väldigt kul för att jag kan göra många roliga dialekter som passar in karaktärer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL på denna servern eftersom jag tycker att denna servern är den bästa i sverige. Jag har hört tallas om mycket bra kretik om servern och jag tycker detsama. När jag började att spela på Unive så tyckte jag det var kul men tillslut så blev det långtråkigt med jobben. Jag vill tästa på roligare jobb och känna mig trygg i det. Jag känner att denna servern kommer vara väldigt rolig att vara WL på eftersom många vänner kör på servern. Jag kommer vara aktiv på kvällarna mycket eftersom jag har skola. Jag kommer försöka mitt bästa för att vara aktiv mer. Jag kommer att ha väldigt rolig stämning nmär jag kör och kommer ha roligt med många.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig mycket om Unive och att det kommer bli mycket roligt när jag är WL. Jag hoppas att vi kan få en bra resa tillsammans.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål på mitt rollspel är att skaffa många vänner och ha en väldigt rolig stämning. Jag vill utveckla mig mycket så att jag slipper fråga om hjälp någon gång. Denna servern tycker jag att passar i min smak för att jag gillar när många av mina vänner kör det och att många spelar på servern. Jag kommer köra allt jag kan och även försöka bli bättre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka