Danne panne | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Danne panne

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 14 Augusti 2007

Vad heter du på discord? NOTSwipe#4929

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 18.4 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer vara aktiv på eftermiddagen och kvällen nästan varje dag

Hur ofta kommer du vara inne? Min föräldrar är skilda så när jag är hos min pappa så kommer jag köra nästan varje dag. När jag är hos min mamma så kommer jag kanske köra för jag tar med datorn ibland. Jag byter från min pappa till mamma eller mamma till pappa var annan vecka. Så en vecka mamma nästa pappa mm.

Hur många timmar har du på FiveM? 18.4 timmar

Vad heter du? Isak

Hur gammal är du? 13 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Varför jag söker mig just till er är väldigt enkelt, jag tycker att det ser så kul ut att glida runt i bilen och stanna någonstans och snacka med dem, fixa bråk och andra roliga saker. Jag vill att staden ska få en underbar Securitas anställda så folk inte är rädda för oss eller tycker att vi är farliga utan sköna killar eller tjejer.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag älskar att prata med andra och det är meningen med det roliga jobbet. Jag är lugn och glad och blir sällan väldigt arg. Jag har inga problem att samarbeta med folk.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har inga erfarenheter inom yrket. Men jag vill väldigt gärna lära mig nya saker och jag lär mig snabbt.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte prata för mycket eller blockera. korta och snabba meddelanden ska man ha. Prata är roligt tycker jag, har inga problem med det.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra vakt tycker jag är en lugn kille som lyssnar på alla och tar deras tid att förklara problemet. Man ska inte ta åt dig för mycket kritik om dig heller. Vapen är en säkerhet och bara används om brottslingar kommer emot mig med något slags farligt föremål eller om jag blir hotad med vapen.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag tar fram något jag kan skydda mig själv med som en batong. Jag försöker prata med personen på lugnt och sansat sätt för att göra det säkert för mig och alla andra. Om han inte lyssnar så får jag vara lite hårdare mot han. Man tar fram el pistolen och fortsätter att försöka prata med han. Man fortsätter prata med han och försöker att få han att lägga sin kniv på marken och lägga sig ner på marken. Det är väldigt mycket folk som säkert tycker att det är spännande att titta på men då så ringer jag förstärkning så det blir säkrare för mig och alla andra. Sen tar vi personen och förklarar för andra att det är lugnt nu.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag skriker åt han att sluta slås eftersom om man pratar lugnt i denna situationen så kommer inget att hjälpa. Jag springer snabbt fram till personen och försöker få bort han från den som blivit skadad. Jag ber han som har misshandlat att sätta sig ner med handfängsel, när jag har gjort det så kollar jag om den mannen eller kvinnan som har blivit skadad alvarligt. Isåfall så ringer jag ambulans.

Har du några andra frågor? Nej

Tillbaka