Nekad Danne. | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne.

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/276561198836533541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001343ac925

Vad är din discord tagg? danne.69

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-26 124932.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag är full medveten om varför han banna mig, Det var för jag körde med ett fusk. och erkännde det själv. inget bra val

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några sköt nere i en oneway medans bubblegum speccade oss. JAg sköt ner någon och bubbelgum blev väl misstänkt att jag körde med fusk eller något så han gjorde staff samtal och sa kom support. Sen vart jag pc checkad och ja han hittade så kallat fusk på datorn som jag hade använt på unive sedan banna han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel som tog beslutet friviligt att gå in på servern med fusket och förstöra rp och ryktet till unive. Men hoppas ändå att ni kan ge mig en till chans. Ångrar det som fan som alla nog säger men jag menar det verkligen. Det var dumt gjort..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad några gånger så som pw krigsföring i bil powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hande kunna respektera era regler på servern och inte använt mig utav fusket. Jag borde ha tagit ansvar från början och inte gått in med det. Jag borde ha tänkt igenom ordentligt innan jag ens funderade på att öppna och specielt gå in med fusket. Jag ångrar det som fan, jag förstörde min möjlighet att fortsätta har det roligt på servern. och jag fattar att det var riktigt riktigt fel att köra med fusk. För jag vet ju att jag gillar servern och vill rpa på den men förstörde möjligheten

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har definetivt lärt mig något av denna ban och det stora misstaget jag begick. Jag vet att jag har svikigt ert förtroende men jag ber er i staff teamet att ge mig en sista chans så jag kan visa att jag har förändrats och lärt mig något av denna ban. Och jag kommer aldrig någonsin köra med fusk, Jag kommer följa alla regler med respekt som jag dock skulle gjort från början men jag är lite trög så jag gjorde ej det...- Jag vet att jag verkligen har fackat upp men skulle verkligen uppskata om ni gav mig en andra chans på server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka