Nekad Danne. | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne.

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/276561198836533541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001343ac925

Vad är din discord tagg? danne.69

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-10 041557.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag är full medveten om varför han banna mig, Det var för jag körde med ett fusk. och erkännde det själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var mitt på natten nere i oneway när jag och några i gänget sköt mot några tills bubbelgum gjorde staff samtal och sa kom support.. jag gjorde som han sa och han sa och streama direkt. sen så sa han ladda ner detta. Jag erkännde innan jag ens öppnade det så vi bara fick det gjort för klockan var 4 på natten. Men jag gjorde fortfarande som han sa och sedan hittade han fusket som jag hade erkänt att jag haft och sedan vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jo jag vill börja med att säga att det var jag som gjorde riktigt fel och att jag är full medveten om varför jag vart bannad. Jag tar fullt ansvar för det jag använt. Det var riktigt mitt fel. Darför jag valde att själv berätta det i support innan han såg det med pc cheacken. Jag ser tillbaka det med stor ånger att jag använt detta. jag fattar att när jag använde fusk så sabbade jag rpn och det roliga för väldigt många. man kan säga att jag bara körde så jag fick det kul och sket i alla andra. Så jag ber om urkäkt till er i staff teamet även om jag blir nekad eller accepterad att jag förstörde för unive. och om ni nån gång skulle var så snälla och ge mig en till chans så skulle jag inte ens tänka tanken att fuska igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pw fear rp lärde mig utav de för det togs hårda återgärder och jag läste på reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag hade kunnat respekterat era regler här på unive. och inte använt fusket. Jag borde själv ha tagit ansvar från början och inte kört med det. Jag borde ha tänkt igenom ordentligt för jag vet att jag tycker det är kul och köra på servern darför jag spenderat pengar på den. Men sabbade allt genom att fuska. Jag ångrar det som fan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har defenitivt lärt mig något av denna ban. och att jag begick ett mistag genom att fuska. jag vet att jag har svikit era förtroende och att ni inte vill rikskera att jag fuskar igen men jag lovar att det absolut ej kommer hända. jag kommer följa era regler med reskpekt som jag egentligen skulle gjort från början!. Jag vet att jag fackat upp men ber ända om en andra chans på servern och försöker det genom denna överklagan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej !

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

//
hagfoss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka