Accepterad Danneåberg | Medlem ansökning {Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danneåberg

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? haidarjonas

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johannes ohlsson och han är 32 år gammal och han kommer från Irak. johannes födde i bagdad i irak under gulfkriget så han hade svårt med att gå i skolan och träffa sin familj då hans pappa ,blev skickad till militären till södra irak för att strida mot amerikanska trupperna. johannes mamma var väldigt snäll och lugnade ner han under kriget. vid deta tillfälle bodde johannes fortfarande i bagdad huvudstaden i iraq och levde extremt bra innan kriget och var extremt nöjd med hur landet var och hur landet styrdes. Hans intressen är mycket fordon och fixa bilar samt gillar han politik. senare när hans pappa kom hem efter kriget var han krigsskadad och såg grova saker på fältet. Efter hans pappa kom hem fick han ett jobb som var väldigt stort han skulle laga saddam husseins bilar och andra militära generalers fordon och han tjänade extremt bra med pengar. Han var extremt nöjd och han var väldigt gladd och hade alltid skratt i läpparna. Efter några år så blev de 2003 och irak utsattes för en invasion av amerika och 52 andra länder så han behövde fly från bagdad till staden fallujah för att hålla sig undan. Han såg på tv dagligen för information om vad som händer med landet och en dag fick han reda att usa har kommit in i bagdad och tagit över makten från saddam och de fick han väldigt rörd och nedstämd så när amerikanerna kom till Fallujah så samlades alla för att strida mot amerikanska styrkorna och lyckas besegra dem i staden. Något år senare så flyr han från sverige och ändrar sitt namn (Hans riktiga namn är Younes Ozaafar) i sverige såpluggade han civil ingenjör och han fick jobbet senare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion som är roliga för båda parter och mina scenario kommer vara seriösa samt sociala. senare tror jag att jag kommer bli krim och gå med i ett gäng för att bidra med roliga både med andra kriminella och poliser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska bara tänka på dig själv enbart för att vinna utan att du kan ha roligt ifall du torskar med tex butiksrån även om du torskar så kan du fortfarande skapa bra scenario med polis utan att sitta och surra över ett rån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag de har jag, Rdm är random deathmatch o de innebär att du dödar någon utan anledning. Copbait du försöker få polisens uppmärksamhet. Clogg du lämnar scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite erfarenheter så jag är stort sätt ganska ny

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror ej de

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka