Nekad DanmarkHatare | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DanmarkHatare

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Ban-referens
ausoxw — FiveM, Permanent
Anledning: använder EULEN fusk erkänner i support.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag var inne på unive och sköt vid oneway med några i mitt gäng. TIlls Bubblegum gjorde staff samtal med mig och bad mig komma support. Jag vart förvånnad men hoppade support ändå. DÄr bad han mig streama och öppna en länk och ladda ner. Då så märkte jag att det var en pc cheak. Så jag erkände till honom och sa att han kommer hitta eulen. Han tacka mig för att jag var ärlig och sa även att han kanske ger mig en till chans i framtiden. Sedan så bannade de mig .

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag gjorde fel. Det var dumt och jag fattar varför jag blev bannad. Och jag ångrar det jag gjorde. Jag förstår varför ni bannade mig och det kommer inte hända igen. Jag vall gärna få en ny chans och är beredd att följa reglerna och inte bryta mot en enda. Eller ja iallafall försöka mitt absolut bästa. Kommer inte bruta mot en regel med mening iallafall. Så ja jag tar ansvar för att jag fuskat. Dumt gjort.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man inte behöver fuska på ett spel. Utan man kör det för att ha det roligt. Jag har också lärt mig att handligar får konsekvenser. Jag hoppas verkligen på en ny chans på unive!. jag har verkligen lärt mig att fuska är bara idiotiskt och att man förr eller senare blir hittat. Jag kan själv säga tt jag var en idioit. Jag var helt störd som fuskade på eran server. Men men nu är jag bannad. Och hoppas på en ny chans. Jag erkände även i support till bubblegum om det gör något lättare. Men jag sukade ju ändå så fattar om ni inte har tilllit på mig. Men jag lovar er JAg kommer inte fuska igen

Jag hade kunnat inse tidigare att man bara är cp som kör med fusk. OCh att det verkligen inte är ok att köra med det. Fivem är spel. Och man ska inte behöva fuska på spel. Det är verkligen inte roligt alls att vara bannad. Har fått förburka min tid på cs. VIlket jag inte är så specielt bra på. Möter bara idiot ryskar. Jag hade även inte kunnat försöka fuksa igen eftyersom ni har ett väldigt bra ac och pc cheackars som får bort alla som fuskar. Så ni kommer inte behöva vara rädda att jag gör det igen. Jag förstår att ni kanske har tappat förtrodet på mig. För jag förstört för servern efter ni lätt mig bli medlem och köra på den. Men jag kommer inte abslolut inte fuksa igen. Fattar att många Säger så här och gör det ändå. Men snälla kan jag bara få en chans. JAg vill inte bli pbanadn igen! :/

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni borde ge mig en till chans eftersom jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Det var fel av mig att fuska och jag ångrar det. Jag har haft nu mer än ett halvår att tänka på vad jag gjort fel och hur mycket jag saboterat för er server och för spelare på servern. Vilket jag ångrar och ber om urkäkt för. Jag är beredd att bevisa att det inte händer igen och att följa reglerna framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka