Nekad Dankoo | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dankoo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabbe

Vad är ditt discord namn? 26as

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Danko Banko och han är uppväxt i en fin familj. Danko är 22 år gammal och då är hemlös efter han har blivit utskickad av sin mor. Men som tur så jobbade han lite på gatan och samlade ihop en flyg biljett till staden ”Unive”. Danko har haft lite intressen sedan barn. Och de intresserna är bilar, mcs, traktorer osv. Danko bor just nu på gatan men jobbar sin väg upp till ett rum på motellet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med bra rp, rolig rp, bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte rpa för att vinna alla scenarion utan att alla ska ha kul i scenariot. (Förstod inte riktigt frågan)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm = dödar en person utan någon anledning. Vdm = när man använder sitt fordon som ett vapen. Nlr = om man dör i något scenario och sedan blir värdad och vaknar upp till liv so ska du rpa på att du inte kommer ihåg vad som hände.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har ungefär 2k timmar på fivem (totalt på alla konton)

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen 14 åring skulle jag säga.

Nekad, utveckla Berätta om din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?. Du kan ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka