Nekad Danko_1337 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danko_1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Danilo

Vad är ditt discord namn? Danko

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter David Slättman, han är 26 år gammal och har en bakgrund från Sri lanka men blev adopterad när han bara var 2 år gammal. han kom till staden och hade en bra uppväxt, eftersom han blev adopterad av 2 rika svenskar så växte han upp väldigt bekvämt med en adoptiv-pappa som hade ett stort intresse av bilar, han hade alla möjliga bilar såsom porsche, bmw med mera. pågrund av detta så har David tagit efter detta intresse för bilar och nu strävar han efter att tjäna pengar för att både hjälpa folk såsom hans adoptiv föräldrar hjälpte honom, men också leva en flashig livsstil med dyra bilar och feta villor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra samt realisktisk RP där en stor del av det går ut på att alla ska ha kul på servern och inte bara vara självisk för min egna vinst. jag kan ta nya spelare under vingen och visa de runt och hjälpa de så att de har en så bra tid som möjligt på Unive vilket kan leda till att fler folk känner att det är kul att spela på servern så att jag och alla andra spelare kan ha fler folk med bra rp på servern, men även en vinst för er på unive då en bra rp på servern med fler folk kommer leda till fler medlemmar och fler folk som köper saker som importbilar, gäng, krimroll med mera.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens vinst betyder att man ska kunna skapa roliga scenarion även om det innebär att man kommer förlora pengar, en bil, eller ett bråk. Exempelvis så blir man rånad och istället för att klaga och vara jobbig, så försöka man göra situationen till det bästa (RP och scenario mässigt).

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst igenom reglerna och har också spelat på flera olika servar sen flera år tillbaka så jag har reglerna i bakhuvudet. Olika exempel är typ rdm, vdm, powergaming, sunt förnuft, combatlogging osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har spelat FiveM sen cirka 2017 och har haft gäng och krim på en mängd olika servrar. gäng har jag haft på 4-5 servrar och krimroll skaffar jag nästan på varje server jag spelar på. så enligt mig är jag ganska erfaren men det är upp till er att besluta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt så har jag spelat FiveM sen typ 2017, 17 bast och läser andra året på juridik linjen på gymnasiet. väldigt mogen och hjälpsam ifall det skulle vara så att någon behöver det. jag spelade på servern några år tillbaka och tyckte redan då att det var en bra server med riktigt bra gemenskap, har spelat lite mer nu på sistone och känner att jag vill fortsätta spela här då servern är riktigt bra byggd.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka