Nekad danjel59 | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danjel59

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118693468/

Vad är ditt namn i verkligheten? Danjel

Vad är ditt discord namn? david59#0655

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i uppsala och har 2 syskon 1 syrra som är 2år yngre och en bror som är 5år äldre min karaktär är född år 2000 och har haft en tuff uppväxt med många tragiska bortgångar inom familjen som t.e.x farmor som gick bort i blindtarms cancer och farfar som tog själv mord efter farmors bortgång under uppväxten har musik och fotboll vart en stor del som har fått min karaktär att hålla sig glad och lugn under alla tragiska saker som har hänt under åren. Min karaktär är en väldigt aggressiv p.ga av sina svåra aggritionsproblem han har fått igenom åren och han är väldigt envis och lojal som vän och kan vara bra att ha som vän.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli en medlem av unive roleplay för jag är en väldigt aktiv rpare som lyssnar på regler och följer de som gäller. kommer tillsätta en lojal polare en rolig karaktär att spela med och kommer göra allt jag kan för att göra servern roligare att spela på . Vill gärna bli en del av unive för har hört att det är en rolig och aktiv server med många spelare som lyssnar på vad spelarna säger och gör om och gör rätt om nått inte blir som dom hade tänkt istället för att lata sig och strunta i det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att unive är en aktiv server med många och roliga spelare som kan och vill rpa. och har hört att staffsen gör sitt jobb och inte bara lallar runt som många andra på andra servrar

Hur hittade du Unive? hittade unive via polare och streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bara ha kul och göra ett gott intryck och att bara ha något roligt att se fram emot när man vaknar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en trogen spelare som ledningen ägare och staffsen litar på och en gängmedlem som kan tillsätta många roliga scenarion för både polis o kriminell

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelade på afterlife innan men den servern dog ut helt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top