Nekad Danix | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danix

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Danix

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100618144/

Vad är ditt namn i verkligheten? wail

Vad är ditt discord namn? Danix #7588

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor, Viktor har gått igenom mycket han har Adhd och autism. när viktor var 16 bråkade han med sin familj och han bestämde sig för att bli gängmedlem men han har problem med att hitta ett gäng och därefter så ville han äga ett företag.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag vill ha ett riktigt jobb och det blir säkert mer scenarion och roligare.jag vill ha et jobb där jag kan spara ihop till min drömbil och vara som alla andra. jag följer alla regler och Rpa bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna server är den bästa jag har hittat och mina vänner spelar på denna servern.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 8 timmar ish.

Hur hittade du Multistaden? jag hittade multistaden genom mina vänner och discord grupper som har tipsat om multistaden.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja, jag blev bannad på denna servern en gång för att jag råkade missklicka och knocka nån.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på multistaden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka