Nekad danix.100 | Ansökan till Staff [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danix.100

Icke Medlem
Meddelanden
799
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Ditt discordnamn: danix.100

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? En anledning är att jag är mogen nog till att ta ansvaret att reprensentera unive, sedan kommer jag att göra allt för att driva serven framåt. Jag kommer ta ett stort ansvar ingame genom att specca, så alla scenarios går rätt till och om någon skulle ha lite dålig rp så skulle jag ta in dom i support och förklara hur man ska göra istället och om de skett nått regelbrott kommer jag självklart ta återgärder som är rätt, Kommer alltid vara opartisk och alltid rättvis. Det jag kommer vara exrta noga med är att vara snäll och trevlig, professionell och vara aktiv. kommer också sammarbeta med andra staffs, det tycker jag är vikgit så kommer alltid försska samarbeta för de kommer fungera bäst. Jag kommer alltid vara aktiv och öppen för alla personer på serven i min pm. Support skulle jag vilja ha ett stort ansvar inom då jag anser att jag skulle vara perfekt där, både för jag e aktiv och jag gillar hjälpa folk och då är support rätt. Skulle också vilja bli rp ansvarig då jag själv e välldigt duktig rpare och då kan jag hjälpa folk att välja rätt sorts av rp och inte begå massa regelbrott. Så suport och rpansvarig skulle värkligen vara min starka sida för att hjälpa så mycket folk som möjligt. Sedan för att jag kommer lägga ner min fritid på att göra så mycket staff arbete som möjligt och skippa rpa för att vara en bra och aktiv staff. Så mina prioriteringar kommer vara att hålla koll på reports ig och specca så mycket som möjligt och hålla koll på support, kommer alltid sitta i support och vara till hjälp. Kommer också göra allt jag kan för att underlätta för andra staffs genom att vara nogran och alltid ställa upp för andra staffs.
samt varit staff nydligen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har rpat på unive ett tag och skulle säga att en sak som ej fungerar är väll rpn, de jag menar då är att de är välldigt många lallare och folk som kanske inte vet hur man ska rpa. Krim rpn är ett stort tillexempel då de är mycket skottlosningar men de tar ju krimansvariga hand om. Sedan är väll de typ gemenskapet typ i vissa chatter är de väldigt hetsigt. Sedan om man skickar en report kan de ta upp till några minuter innan man får hjälp och då menar jag inte typ 5 minuter utan upp till 10 minuter vilket skapar en iratikon av alla spelar som vill ha hjälp. Sedan ser jag folk som sitter i support i typ 5-10 minuter som vill ha hjälp. Rpn inom poliser och kriminella måste också förbättras.
Kom i håg jag sitter inte och säger att unive e dålig utan vad jag tycker måste förbättras, och de är de jag ska va med att bidra till

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? En sak som är välldigt vikigt är ju samarbetet och seda natt vi ska vara lite mer vakna i reports ig och holla koll på support. Vi måste alltid dela alla klipps också så de underlätta för andra staff. se till att alla staffs som är ig ska specca så mycket som möjligt och speciellt specca poliser och kriminella. Sedan att vara öppen i pm vid frågor.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionalitet är avgörande för att upprätthålla och bygga upp ett framgångsrik server och för att utföra arbete på ett effektivt och ansvarsfullt sätt. När professionalitet sätter grunden för ens staff arbete innebär det att man agerar på ett sätt som är lämpligt, tillförlitligt, kompetent och etiskt.

Genom att vara professionell visar man respekt för serven, andra staffs, sina spelare och alla. Det innebär att man är punktlig och håller sina åtaganden, att man håller sig till servens policyer och regler och att man agerar med ärlighet och integritet. Genom att vara uppriktig och ärlig i kommunikationen bygger man förtroende och skapar en positiv arbetsmiljö.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Skolan kommer ju vara vardagar mellan 08:20 - 16 sedan kommer jag vara på datan och göra allt jag kan för att vara en bra staff, rpn kommer jag lägg undan medans jag är staff för jag kommer alltid preoritera staff arbete framför de.

Hur länge har du spelat på Unive? 13 september 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff ett bra tag nyss

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka