Danilo Pavlica | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Danilo Pavlica

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lberglund/

Ditt Hex-ID: 11000014043e70f

Vad är din discord tagg? danii#3151

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft lall samt powergaming ~Kurt. Återstår: 7 dagar 23 timmar 3 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja du jag vet inte riktigt misstag av han antar jag för själv anser jag att jag rpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle till garaget i torget så va det två grabbar i en bil som kaxade och min karaktär är då att jag blir inte arg om inte någon annan gör något först då men märkte att dem int erpade utan lallade dem försökte altså trolla mig då väljer jag att bara åka där ifrån då när jag åker där ifrån blir jag påkörd av han som kör utan anledning vilket är vdm då blir jag ju arg och börjar sparka på bilen vilket han kurt tar som lall och sunt förnuft och säger att det inte händer i verkligheten vilket det kan hända

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att jag spelade bara min karaktär blir arg när någon startar nått vilket dem gjorde försökte även bara åka där ifrån i början men då blir jag påkörd egentligen är det då dem som ska bli bannade för lall och vdm eftersom dem inte ens rpade utan försökte trolla mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet interiktigt hur många men har tagit lärdom av alla bans tidigare och rpar verkligen nu och då tycker jag det är irriterande eftersom jag blir bannad för jag bara spelade min karaktär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag kunde bara gått där ifrån men jag spelade ju lixom bara min karaktär som då är att bli arg om någon startar nått

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att var aseriös brukade inte rpa alls förut utan bara åka runt och trolla vilket jag lärt min av att inte göra

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka