danilo p | Medlem ansökning [HUGGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danilo p

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lberglund/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Berglund

Vad är ditt discord namn? Danii#3151

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2004

Berätta om din karaktär. Jag är en kille vid namnet Danilo P som är 22 år jag har bott med mina föräldrar på grund av att det inte gått så bra för mig tills jag hittade en lägenhet i Unive som jag valde eftersom jag ville gå bort från det kriminella. Jag har hängt med fel personer i väldigt många år vilket har gjort mig kriminell. jag är en person som går efter vad jag tycker och byter inte åsikt på grund av andra skulle inte påstå att jag är en sån aggressiv person utan blir bara aggressiv om det är en annan som startar det eller om någon kommer fram och börjar bråka/dryga. Mitt intresse är bilar och att hitta nya vänner att dra in i det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar verkligen Unive servern sedan jag började spela på servern har jag inte kunnat sluta spela tycker hela Unive`s Community är väldigt bra. jag tycker jag skulle kunna påverka mycket i allas upplevelse inom RP. Jag kommer skapa massa scenarion som kommer va intressanta för både mig men andra spelare oxå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom unive har ett jätte bra Community och väldigt många admins som fixar och tar bort folk som t.ex lallar osv väldigt snabbt. jag känner även att denna servern passar mig väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Hittade severn genom att jag sökte på SWE så provade jag många servers men det va ingen som riktigt hade fallit mig i smaken tills jag stötte på Unive vilket jag föll för direkt eftersom det va väldigt bra miljö osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? kan säga såhär jag har flera mål men det skulle ta lång tid att rabbla upp alla här men visa mål jag har är t.ex att vara kriminell men ändå försöka ta mig ut ur det kriminella på något sätt vilket då inte går så bra för min karaktär eftersom jag har blivit en del av det kriminella livet. mitt andra mål är att skapa massa roliga scenarios för både mig och andra spelare som då gör att andra dras till just eran server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? försöka ta mig ut ur det kriminella livet. och skapa massa roliga scenarios för både mig och andra spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? skrev fel på min förra enkät trodde det stog ifall jag va aktiv på unive men är inte aktiv på andra bara unive eftersom den faller mig bra i smak.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka