Accepterad Daniiii | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniiii

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet pizzeria ägare

Vad heter du IRL? Dani

Vad heter du på discord? Daniiii#1007

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Första gången jag började spela på unive var förra sommaren, sen så hade jag lite för dålig dator så slutade spela mellan oktober-december sedan så köpte jag en ny dator och har spelat på unive ungefär varje dag sedan jag har fått en ny dator.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jag kommer att utveckla rpn i jobbet. De som ägt pizzerian tidigare tycker jag inte har gjort det på rätt sätt, grovestreet pizzerian har alltid sätt ut att vara lite kriminell eftersom ägarna som är kriminella drar alltid med sig lite av sin kriminella rp in i pizzeria jobbet, det tycker jag är riktigt kass rp. Jag tror inte att någon vanlig whitelistad spelare på unive vill bli bemött av massa otrevliga kriminella anställda på pizzerian för att det skulle inte jag heller velat bli. Sen så är det ju inte bästa rpn heller att en resturang som vanliga människor ska äta i ska vara kriminell, de flesta anställda har alltid haft masker osv och pratat om kriminella saker medans de jobbar i pizzerian och det kommer jag att sätta stopp på. Kommer inte att tvivla på att sparka mina anställda om de inte kan sköta att hålla sig utanför det kriminella medans de är i tjänst och jobbar i pizzerian. Jag tycker själv att jag är väldigt bra på att ändra min rp helt, när jag inte är i tjänst och rpar som pizzeria ägare så kan jag rpa kriminell som jag brukar och göra hur många kriminella scenarion som helst. Men när jag går i tjänst och börjar jobba på min pizzeria så kan jag lätt sluta med det kriminella och vara så arbetsvillig som möjlig.

Nu så har jag skrivit väldigt mycket om att jag inte kommer tillåta någon kriminell aktivitet i min pizzeria eftersom att det är kass rp, men det är självklar inte det enda jag kommer att försöka utveckla inom jobbet. Jag har tidigare försökt börja jobba på grovestreet pizzerian men varje gång jag gått dit så har inte ägaren varit där, och därför så har jag inte kunnat ta intervjun för att börja jobba där och det tycker jag är väldigt tråkigt. Jag kommer att vara den aktiva ägaren som jobbet behöver. Jag kommer även att vara väldigt strikt med vilka anställda jag väljer till detta jobbet, kommer ha en lång och välutvecklad intervju innan jag anställer någon och om jag märker att den personen göra något som ens är lite lalligt så kommer jag inte tveka på att inte anställa de. Men om någon som redan är anställd inte sköter sitt jobb på ett bra sätt så kommer jag 100% att sparka de från jobbet.

Jag vet att grovestreet pizzerian alltid varit ganska aktiv för att de flesta som bor i grovestreet brukar stå där utanför och rpa, men om jag nu blir ägare så kommer jag se till att de blir ännu mer aktivt och att det blir rolig och social rp där. För att som sagt så kommer jag alltid att vara aktiv och jag kommer att se till att pizzerian är öppen i majoriteten av dagen för att de som jag kommer att välja som anställda kommer vara så aktiva som möjligt.

Sen så kommer jag att sköta ägar positionen på pizzerian på ett riktigt bra sätt, jag kommer alltid vara så trevlig som möjligt mot kunderna på pizzerian. Jag kommer även vara väldigt arbetsvillig och kommer inte tvivla på att jobba lite hårdare så att rpn ska bli mer social och rolig för alla vid pizzerian. Kommer även se till att alla mina anställda gör detsamma.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har länge hängt med folk som varit väldigt erfarna inom detta arbete, jag har kollat hur alla arbetar och lärt mig därifrån. Jag är väldigt trevlig och arbetsvillig, jag kommer försöka hålla denna pizzeria på top. Jag kommer kunna lägga väldigt mycket tid och kärlek, jag kommer försöka söka allvarliga arbetare som verkligen strävar för att utöka denna sorts rp. Jag har länge rpat och vet hur man ska agera i olika sitser. Jag kan hantera stress extremt bra, jag vet vad man får och inte får göra. Jag kommer vara väldigt aktiv pågrund av att det är sommarlov, men kommer såklart vara det även fast det inte är sommarlov. Jag kommer bemöta mina kunder som dom vore kungar/drottningar, alla ska känna sig välkomna när dom kommer in. Jag kommer använda mig mycket av olika sorters /me,/sme för att förbättra rpn. Kan ge er ett exempel, /me tar ut pizzan med hjälp av pizzaspaden, /me ger pizzan till den blå klädde mannen, Ni förstår. Så man kan säga att jag ändå har ganska mycket erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne flera timmar om dagen, jag kanske vaknar vid ca 12:00 på morgonen och lägger mig väldigt sent vid ca 03:00, och om jag inte är ute så kommer jag vara inne och jobba på att pizzerian ska bli så bra som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes, såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka