Nekad Daniiii | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniiii

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198429259887/

Ditt Hex-ID: 11000011bf4486f

Vad är din discord tagg? Daniiii#1007

Vem var det som bannade dig? frankho

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: grove powergaming rpar inte på skador

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror de missförstod allt som hände, min kompis råkade missclicka på g knappen och då så låg han ner under bilen, det var han som var föraren och därför så kunde han inte styra bilen längre. Vi flög över en kulle och landade inuti vårt gänghus. Tror att allt detta är ett missförstånd eftersom att för det första så var det inte jag som körde bilen och därför inte jag som powergamea, sen så var det även inte meningen att min kompis skulle powergamea utan han råkade emotea under bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar åkte en bil från motellet mot vårat gäng hus. Vi åkte bara runt och chillade lite, när vi började närma oss vårt gäng hus så åkte vi som vanligt men sen så råkade min kompis trycka på en knapp som han hade en emote bindad på och därför så kunde han inte styra bilen, och det gör så att vi flyger över en kulle som är nära vårat gänghus och landar exakt på vårat gänghus. Det var inte jag som körde bilen och min kompis menade såklart inte heller att powergamea utan det var bara en missclick på emoten och som ni staffs vet så går det inte att styra en bil medans man råkar emotea.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte direkt en felaktig ban från staffsens perspektiv eftersom att de visste ju inte vad som hade hänt innan händelsen där jag blev bannad. Så det var såklart inte staffsens fel utan bara ett stort missförstånd, så det går såklart inte att skylla på staffen. Men jag skulle verkligen uppskatta om staffsen kanske har lite mer kommunikation mellan spelarna innan de tar hårda åtgärder eftersom att jag tror att det skulle verkligen minska missförstånd som denna bannen. Men som sagt så går det inte att skylla på staffsen direkt eftersom att jag vet att alla i staffteamet har ganska mycket arbete och att det kan bli stressigt ibland. :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta av mina bans är bara gamla SV bans som jag har fått i början av min rp, jag tycker att jag tagit ganska mycket lärdom av mina tidigare bans och det kommer jag att ta av denna bannen också. Jag har utvecklat min rp sjukt mycket sen min första ban på servern och jag fortsätter att lära mig av mina misstag och utvecklar min rp efter varenda ban för jag tar lärdom av det som staffsen påpekar på min rp och gör mitt bästa för att ändra på det som är fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt inte så jätte mycket eftersom att det inte var jag som körde. Men jag förstår att jag kanske inte rpade på skador riktigt lika mycket som man skulle gjort. Det är sent och jag tänkte dra och lägga mig direkt när vi kom fram till huset så jag tänkte bara springa in genom framdörren och sedan gå och lägga mig direkt, sen så tänkte jag att han råkade flyga över kullen eftersom att han skrev missclick och råkade trycka på en emote osv så jag rpade kanske inte helt perfekt och därför förstår jag endå bannen, men som sagt så var jag tvungen och lägga mig sen så skrev han att han hade råkat göra det, så jag rpade inte riktigt detaljerat med /sme's och så vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av min ban är att rpa bättre även om det är stressigt och om man är tvungen att lägga sig, sen så har jag nu lärt mig att inte låta det som skrivs i ooc chatten påverka min rp, som tex om någon skriver att de missclicka osv i ooc så ska jag strunta i vad de skriver och hur de rpar för att jag ska inte låta ooc chatten påverka sättet som jag rpar på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillägg: Har pratat med min kompis nu, han skulle trycka på B knappen för att sätta på sig bältet men han råkade trycka på G knappen som han hade emoten ''Ligg Ner'' på och den emoten gör så att man inte kan styra bilen :)

Hoppas ni tar emot min förlåtelse :)
unknown (1).png

Du valde alltså att springa från platsen där ni hade voltat ett x antal gånger. Det är powergaming.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka