Nekad Daniii16k | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniii16k

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dani

Vad är ditt discord namn? Daniii16k

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dani kaviar

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad social och bra vän

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina planer är att rpa kriminell med min kusin som fick mig att köpa gta / fivem och min karaktärs bakrund är att han har växt upp i ett hem där hans pappa har slagit han, hans bror nils och deras mamma och vi flydde för ungefär ett år sen och nu flyttar dem igen för deras pappa fått reda på vart dem bodde så nu vill han bo här i unive Roleplay

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rollspel och är social som fan och allmänt rolig rp även om ja nyss köpt gta / fivem så ska ja skjöta det så bra som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska köra så det är kul för både dig och dem andra i spelet

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej för ja köpte precis gta 5

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, fearp , nlr, combatlogg.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet att jag inte kommer vara problem fri då ja precis köpt gta / fivem men hoppas jag kan få spela här som medlem då jag vill lära mig och komma in i detta härliga communityt vad ja fått höra av min kusin som kör på servern, även han som fick man att köpa gta 5

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka