Nekad daniii.zzz | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Ditt discord namn: daniii.zzz

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Ped

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Detta beslut togs för att jag blev permanent avstängd för något väldigt dumt jag hade gjort (fusk) men då så vet jag inte vad jag tänkte även när jag hade spenderat väldigt mycket på unive och så tänkte jag fortfarande ta det beslutet och fusk på en rp server. Jag vill ju verkligen bara kunna få tillbaka min ped för det vart så roligt när jag hade ped, jag hade speciella kläder och mycket mer skulle även donera för speciell gångstil lite senare.

Hur är beslutet felaktigt? Jo det är så att jag har ju tagit ett dumt beslut ifrån min sida att då riskera allt och alla mina pengar i en rp server för jag fuskade och det jag tycker är att jag skulle ha kunnat få tillbaka min ped för det inte har något med fusk och göra men jag kan fatta att ni drar alla roller ifall man begår ett sånt reglebrott och det är just varför jag tar min tid och skriver denna beslut överklgan bara för att kunna få tillbaka min ped så jag hade kunnat få chansen att rollspela med ped och verkligen att jag ångrar mitt dumma besluit och jag har bevisat det och nu vill jag bara kunna bevisa att jag kommer kunna hantera mina roller och ta hand om det för att jag verkligen har spenderat mycket på ped rollen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har bara swishen på peden, men tror ni kanske har loggs / dokument på att min ped drogs kanske.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka