Inaktuell Daniero | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniero

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adnan Begovic

Ditt discordnamn:AdooS2

Ange ditt födelsedatum
27 Augusti 2004

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff tycker jag då jag är född 2004 och har åldern inne och att jag är väldigt mogen men jag har även vääääldigt mycket rutin inom FiveM med ungefär 2800 timmar som jag är väldigt lärd av jag har spelat sedan 2019 och jag är otroligt aktiv då jag hänger mycket hemma istället för att vara ute det som gör mig unik att jag alltid prioriterar staff arbetet innan mitt rpare de finns alltid tid för rpandet. Jag är även väldigt proffsig av mig då jag har väldigt mycket rutin och jag vet hur man hanterar stressade sitatuioner efter som jag har varit där förut så att detta kommer inte vara några problem för mig. Jag sitter även alltid och kollar om folk behöver hjälp första hand i ingame sedan discord men jag har även öppen pm för frågor
Sedan är jag aktiv och hjälper alltid till jag pratar alltid med respekt till folk och jag behandlar alla med respekt och alla ska få sina konsekvenser om man ska ha dem det ska inte bero på vem det är. Alla är lika värda. Men jag hjälper alltid till och finns alltid har fått mycket bra respons på de andra servers jag varit med i staff team.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? tycker lite priser på saker är lite för låga som pistoler osv

Staff team ( x antal staffs bara): ibland blir folk sura för man ställer någon följdfråga asså en fråga som handlar om ämnet men dem vill väll inte hjälpa eller vill återgå till sitt spel eller vad dem höll på med dem vill snabba på processen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kanske samla staff teamet och kolla igenom priser och diskutera lite sedan komma överens om en strategi och snacka med gäng bossarna om hur vi ska göra.

Där måste dem högre uppsatta sitta med i samtal eller att man tar ett snack med alla supports om hur man ska göra i olika situationer och hur man ska bete sig som staff för det är inte okej
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte bryta mot regler man man ska alltid ha stil och profil i sin röst då man bara hör dig och inte ser dig genom skärmen. Så det är jätteviktigt att använda sin röst och ha kvalite när man tar support ärenden. Man ska även inte skriva saker till spelare som kan tolkas olämpligt man ska alltid ha en god ton och alltid vara positiv. Då man är det yttersta ansiktet utåt för servern som staff och då är de extra viktigt att se proffsig ut och ha en fin profil! Sedan är även vi i staff teamat dit folk ska vända sig om det har problem då måste man ha väldigt mycket rutin och kunna sitt jobb man ska kunna svaret utan att be om hjälp och man ska kunna hantera situationerna enkelt om man är staff. Det är vårat jobb och folk ska kunna förvänta sig att vi vet vad vi gör. Så att vi är de yttersta ansiktet för servern o då gäller de o vara på tårna och redo.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är oftast hemma på helger och vardagar så prioriterar alltid spelet före allt annat då jag gillar att strema och spela fivem. Så jag prioriterar ju såklart mitt liv utanför först men jag gör inte jätte mycket tidskrävande saker irl så att jag har mycket tid att lägga ner på server. Jag gillar även att jobba på servers då jag gillar att se personlig utveckling men även servern och att snacka med folk därför vill jag bli staff här då det är en väldigt trevlig och social rp klimat som jag älskar. Och att jag kommer streama och att jag kommer att visa hur man jobbar som staff och hur de är att vara streamar osv. Men jag är aktiv väldigt ofta och jag sitter alltid o jobbar aktivt när jag väl är aktiv. Men jag kommer att prioritera staff arbetet mycket om jag nu blir staff

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sedan 2020 men tagit pauser! Som jag själv ångrar då jag ser vilken stor utveckling servern fått

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes jag har varit staff här blandannat det va på multistaden tiderna. Jag har även haft mycket andra erfarenheter inom att vara staff på andra servers där jag har spelat och blivit uppflyttad ett exempel är Muskelberget 18+ Men har även ägt egna servers osv som har gett mig stora erfarenheter inom staff arbetet. Sedan jobbar jag även irl som kundförsäljare som hjälper till i hur man ska prata med kunder osv som man lär sig mycket av genom att jobba och det hjälper ju i support ärenden i discorden

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka