Nekad DaniEmilsson | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daniiii

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198429259887/

Ditt Hex-ID: 11000011bf4486f (Hex)

Vad är din discord tagg? Daniiii#1007

Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, dödar med basebollträ på torget, kriminell utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det började med att jag och min kompis var på torget och det stog en kille i garaget, han hälsade jag gick fram och hälsade det första svaret jag fick var ''vad fan vill du?'' då frågade jag varför han var så uppkäftig, då blev han arg och hela scenariot eskalerade. Det slutade med att han slog mig, jag ville slå tillbaka och visste inte att mitt baseboll trä var uppe och då råkade jag slå till honom med baseboll trät, han var låg sedan innan och då tyvärr så dog han. Jag visste att jag hade gjort fel så jag bad om ursäkt i ooc chatten och han sa att det var lugnt och sedan så tog jag honom till sjukhus. När han kom ut från sjukhuset och mådde bra så bad jag om ursäkt och redade ut hela scenariot. Sedan så blev jag bannad ungefär 2 timmar senare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i hans bil sedan såg vi en kille som stog på torget jag hälsade från bilrutan och han var uppkäftig jag frågade varför han var det och då blev han arg vi började bråka. Han slog mig och jag råkade döda honom eftersom att jag hade glömt att jag hade ett basbollträ i handen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Jag gjorde fel för att jag råkade döda honom men jag berätta till killen jag dödade att jag var ny till stan och han sa att det var lugnt. Jag har lärt mig en läxa och jag har också lärt mig att jag borde ha baseboll trät i inventoryt så jag inte råkar ta fram det någon mer gång och råkar döda någon.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig haft några.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ringt ordningsvakter och bett dom komma till platsen, men det gick så pass fort att jag inte tänkte mig för. Jag tänkte inte heller på att jag hade basebollträt i handen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag alltid kollar så att jag inte har något vapen uppe innan jag börjar tjafsa med någon. Om jag har ett vapen uppe så är det viktigt att jag kommer ihåg att lägga ner det så att jag inte råkar döda någon igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka