Accepterad DanielT | Whitelist ansökning[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DanielT

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/DanielT05352/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daníel

Vad är ditt discord namn? DanielT#5743

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Saman och är 20 år. Daniel är en snäll person men kan bli snabbt arg om man gör något dumt mot hans familj eller vänner. Daniel gör massor av saker innan han börja tänka. Daniel är ganska så ny i staden, och har träffat personer med en kriminell bakrund. Daniel växte upp i en bra familjs tills något hände som skulle förändra Daniels liv, Daniels bror gick bort när han var 17 år och det är den största sorgen Daniel någonsin haft i sitt liv. Daniel har träffat fel personer i staden som har lockat Daniel till det kriminella livet. Daniel försöker att ta sig ut ur den kriminella livet men det är svår för honom för att han blir hetsad av dom personerna som är kriminella och det gör så att Daniel inte tänker till och fortsätter med dumheter. Daniel gillar att spela basket men nu för tiden blir det svår att spela för att Daniel brukade spela basket med sin bror som har gått bort och medans han spelar väcks starka känlor som gör så att Daniel krossas i tusen bitar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag borde bli whitelistad för att jag har en hög rp nivå som gör så att alla har kul och det blir en bra stämning

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag vill kunna nå en högre och roliga rp som t,ex att kunna vara med i ett gäng eller att kunna jobba på ett whitelistad jobb

Hur många timmar har du på FiveM? 775 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag först joinade ifrån FiveM menyn och ville spela på en economy server som sedan jag tyckte om och gjorde så att jag stannade kvar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? både bannad på denna servern och på en annan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, den heter Blackwolf RP , En amerikans server

Du har till klockan 00:00 Att ta din intervju annars kommer det leda till automatiskt nekad.

Tillbaka