Nekad danielsainz | Ban överklagan [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

danielsainz

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/danielsainz7/

Ditt Hex-ID: steam:11000010f0d84a7

Vad är din discord tagg? Oscar Agne#0649

Vem var det som bannade dig? Det stog inte

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Dripper.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hällde bensin på folks fordon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka och kolla på bilar sedan såg jag en cross ligga framme som jag gärna ville testa. Så jag hoppade på den crossen och körde iväg med den och jag tror att den sedan gick sönder. Efter det så såg jag fina motorcyklar och bilar. Jag blev sedan lite uttråkad så jag började hälla bensin på alla fina fordon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är helt ny på detta spelet det var första gången jag testade detta så jag visste inte reglerna eller nåt sånt och så blev jag bannad. Jag ber om ursäkt. Men nu har jag mer koll på regler och hur det funkar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunna låta bli att förstöra för de andra vilket jag nu lärt mig att det inte är värt att göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen. Jag tog denna ban på stor allvar för det är inte kul och inte kunna spela

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Kommer tyvärr neka dig då jag gav dig varningar innan samt att andra gav dig varningar också men ändå fortsatte du

Hej jag visste inte att jag hade fått varningar för som sagt jag är ny och visste inte att sånt här fanns och att man kunde få varningar så jag gärna vilja få en andra chans hade gjort min dag

Jag har verkligen insett att man gör inte så på denna servern och jag kommer respektera det och vara snäll mota andra och inte förstöra för någon jag har lärt mig av mitt misstag

Tillbaka