Nekad danielsainz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danielsainz

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/danielsainz7/

Ditt Hex-ID: steam:11000010f0d84a7

Vad är din discord tagg? SAINZ#0649

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: IMG_0013.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att körde på en polis och en civil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde över en polis med som pratade med en annan ganska ordentligt. Sedan såg jag inget i mappen och körde rätt in i en väg där en person skulle spawna en bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var inte en felaktig ban med tanke på att jag körde som en idiot. Grov VDM skulle jag anse att det va.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var för länge sedan några år sedan. Jag tror att jag har varit i bråk med några använt bil som vapen men inte exakt säker på vad som hände. Hade inte koll på några regler så gjorde lite små misstag lite här och där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja tänka innan jag skulle göra. Att köra på en polis är ju bara idiotiskt. Så att inte åka på de och fortsätta att köra när mappen inte renderat är bara dumt. Ta det lugnare och tänka på konsekvenserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer absolut aldrig mer göra mig skyldig till VDM. Köra lugnare och tänka på konsekvenserna. Följa reglerna och inte bara lalla och förstöra. För det är varken kul för de andra eller mig själv när jag blir bannad. Förväntar mig inte att ni unbannar mig menn skulle gärna be om att ni skulle kunna sänka tiden jag är bannad. För blev bannad i nästan ett halvår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka