Accepterad danielsainz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danielsainz

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/danielsainz7/

Ditt Hex-ID: steam:11000010f0d84a7

Vad är din discord tagg? SAINZ#0649

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: IMG_0013.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde vårdslöst och VDM: a på en polis och en civilare. Vilket är ett av mina dummaste grejer jag har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Händelsen som ledde till att jag blev bannad var verkligen ett dumt och ogenomtänkt beslut från min sida. Jag satt i en bil med en kompis, och han föreslog att jag skulle köra på en polis. Utan att reflektera över konsekvenserna eller tänka klart, följde jag hans råd och började gasa allt jag hade mot en polis vid en polisbil. I det ögonblicket insåg jag inte allvaret i mitt agerande. När jag fortsatte köra, utan att se mer av vad som hände på kartan, styrde jag bilen mot sjukhuset och körde även på en annan person. Det är något jag borde ha förutsett och undvikit. Att jag inte gjorde det visar hur korkat och ansvarslöst jag agerade. Jag inser nu att jag inte bara bröt mot reglerna, utan också skapade en onödig och tråkig situation för andra spelare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att säga att det absolut inte var en felaktig ban, utan det var helt och hållet mitt eget fel och mitt eget val. Jag hade läst reglerna, var fullt medveten om vad som gällde, men ändå bröt jag mot dem. För detta är jag oerhört ledsen och ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt. Jag ångrar mitt agerande djupt och känner att det är något jag kommer bära med mig under lång tid.

Jag kan uppriktigt lova er, med hela mitt hjärta, att jag aldrig kommer göra något liknande igen. Det jag gjorde var inte bara dumt, utan också egoistiskt, då jag förstörde upplevelsen för andra. Jag inser nu hur mycket jag har tagit för givet och hur mycket Unive betyder för mig. Det är något jag tycker är oerhört roligt och engagerande, och jag inser nu hur mycket jag själv har förstört det roliga – både för mig själv och andra.

Jag är verkligen ledsen över vad jag har gjort och hoppas innerligt att ni kan finna det i era hjärtan att förlåta mig. Jag känner mig helt förtvivlad över att ha blivit bannad, och jag skulle göra allt för att kunna få en ny chans. Den här bannen känns så fruktansvärt lång, och Unive betyder så oerhört mycket för mig. Jag beundrar verkligen allt ni har skapat med den här servern och skulle ge allt för att få vara en del av det igen.

Jag lovar, från djupet av mitt hjärta, att jag i framtiden kommer följa varje regel och aldrig göra något så dumt igen. Jag vill bara få vara en del av gemenskapen och upplevelsen, och jag vill aldrig riskera att bli bannad igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var för länge sedan, och jag minns inte alla detaljer så tydligt. Jag tror att en av dem berodde på att jag gjorde en combat logout när jag blev rånad och lämnade spelet för att undvika att förlora mina saker. Jag minns också att jag tidigare kanske bara lallade runt utan att riktigt förstå reglerna eller vad sådana här servrar egentligen handlade om. På den tiden var jag inte lika insatt och agerade mest utifrån vad jag själv ville, utan att tänka på konsekvenserna eller respektera serverns regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade tänkt klart i den stunden, skulle jag definitivt ha agerat annorlunda. För det första borde jag ha ignorerat min kompis förslag och inte låtit mig påverkas av det. Jag borde ha förstått att det inte bara skulle få konsekvenser för mig, utan också för andra spelare, och att det var ett tydligt regelbrott. Istället för att köra på någon, borde jag ha följt spelets regler och respekterat alla som deltog.

Hade jag tagit ett steg tillbaka och övervägt vad jag gjorde, hade jag insett hur fel det var och undvikit att skapa den situationen. Det viktigaste jag kunde ha gjort annorlunda var att tänka efter före och visa respekt för andra på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter min ban. Det viktigaste jag har insett är vikten av att alltid tänka på konsekvenserna av mina handlingar och hur de påverkar andra spelare. Jag har också fått en djupare förståelse för varför reglerna finns och hur de bidrar till att skapa en positiv och rättvis miljö för alla på servern. Efter den här erfarenheten känner jag ett stort ansvar att följa reglerna och visa respekt för andra, och jag inser nu att jag måste vara mycket mer medveten om mitt beteende för att undvika att hamna i liknande situationer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att om jag ber om att få min överklagan läst, kommer den automatiskt att nekas. Jag respekterar helt och hållet era regler och rutiner och inser att det är viktigt att följa processen för att få en rättvis bedömning. Jag ber om ursäkt om jag tidigare har försökt påverka er på fel sätt och lovar att ha tålamod och låta er fatta beslut i er egen tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka