Nekad Daniellllo13 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daniellllo13

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Användarnamn: Daniellllo13

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261496676/

Vad är din discord tagg? Daniellllo13#5152

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rdm x vdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en ärlig bann. det var att vi bara gjorde fel av oss. Jag råkade köra på en grabb med en motorcykel med min bil, och då stannade jag bilen och frågade hur han mår. då berättade han han det är bra med honom och frågade oss om vi söker vapen. då bestämde jag och min kompis oss för att råna honom. direkt när min kompis bar på sin vapen råkade han använda fel knapp på musen. det ledde till att han råkade knivhugga offret, i och med att vi hade redan kört på honom så var han redan låg och skadad, det gjorde att han dog direkt.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja. själv har jag varit bannad för fortkörning, men min bror han också varit bannad sedan innan, men jag vet inte vad anledningarna till dessa ban är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i detta fallet så var det inte så mycket och göra. vi hade kunnat kontaktat en admin och frågat om han kan ressa honom. men vi kunde även vara med tydliga på saker och ting som vi gör

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. att istället för att lämna dina problem så kan du fixa de, sedan så kan jag vara mer tydlig på saker och ting som jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Du ljuger så jäkla hårt jag visade klippet för nallen och och svante han tar upp kniven hugger mig två gånger du tar min pistol och combatloggat så det var inte av misstag samt körde ni det snabbste ni kunde in i mig sen körde ni över motocykeln med flit så den skulle sprängas.

Tillbaka